Twitter зламали, електронні адреси 200 мільйонів користувачів викрадено – дослідник
Хакери викрали електронні адреси понад 200 мільйонів користувачів Twitter та оприлюднили їх на хакерському онлайн-форумі.
Про це повідомив дослідник із питань безпеки, пише Reuters.
Злам, "на жаль, призведе до численних хакерських атак, адресного фішингу й доксингу", написав у LinkedIn Елон Ґал, співзасновник ізраїльської моніторингової компанії з безпеки "Hudson Rock". Він назвав інцидент "одним з найзначніших зливів на моїй пам’яті".
У Twitter іще не прокоментували звіту, про який Ґал писав у соцмережах ще з 24 грудня, і не відповідали на запити про цей злам. Остаточно не відомо, яких заходів вжила компанія, щоб розслідувати чи розв'язати проблему і чи вжито заходів узагалі.
Reuters не вдалося незалежно перевірити, чи були дані, оприлюднені на форумі, справжніми й чи їхнім джерелом був Twitter. Скриншоти з хакерського форуму, де в середу з’явилися нібито вкрадені дані, якийсь час поширювалися мережею.
Трой Гант, засновник вебсайту "Have I Been Pwned", який надсилає повідомлення про злами, переглянув злиті дані й написав у Twitter, що вони "схожі на те, як їх описують".
Жодних вказівок на особу чи розташування хакера чи хакерів, відповідальних за злам, не було. Атака могла статися ще 2021 року, до того як компанія перейшла у власність Ілона Маска.
Версії щодо глибини й масштабу зламу спочатку були різні: за ранніми повідомленнями, які надходили в грудні, було викрадено 400 мільйони електронних адрес і телефонних номерів.
Великий злам Twitter може привернути увагу регуляторів по обидва боки Атлантичного океану. Ірландська Комісія із захисту даних, де розташована європейська штаб-квартира Twitter, а також Федеральна торгова комісія США останнім часом наглядали за тим, як компанія під керівництвом Ілона Маска дотримується правил ЄС щодо захисту даних та домовленостей зі США відповідно.
Станом на четвер відповідей на запити, надіслані двом регуляторам, не надходило.
Ілон Маск наприкінці жовтня купив Twitter за угодою за $44 мільярди.
21 листопада Ілон Маск презентував нову концепцію соцмережі під назвою "Twitter 2.0".
Крім того, соцмережа Twitter відмовилася від своєї політики боротьби з дезінформацією щодо COVID-19.
Help us be even more cool!