ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Традиційне поняття пресслужби має припинити існувати – Федоров

28.10.2019, 12:47
Фото – Getty Images / fakty.com.ua
Фото – Getty Images / fakty.com.ua

Віце-прем'єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров вирішив кардинально змінити підхід до комунікації державних органів.

Про це він повідомив на своїй сторінці у фейсбуку, передає Укрінформ.

“Хочу кардинально змінити підхід до комунікації державних органів. Традиційне поняття пресслужби має припинити існувати. Формування “позитивного образу політика / органу” повинне перестати бути метою. Основне завдання комунікації в цей історичний період – пояснити максимальній кількості людей, куди ми рухаємося, на що спрямовані наші реформи, навчитися заміряти проміжні результати, отримувати зворотний зв'язок, чути “клієнтів” (для кого робиться реформа), покращувати процеси”, – зазначив Федоров.

За його словами, суть таких змін полягає в тому, щоб “залучати” споживача цієї інформації та отримувати якісний зворотний зв'язок, створити команду "амбасадорів" проєкту. “Зараз ми перебуваємо на етапі формування команди комунікації”, – додав урядовець.

Він закликав фахівців із комунікації, маркетингу, PR, а також спеціалістів зі створення відеоконтенту приєднуватися до команди. Їм віце-прем'єр-міністр радить відійти від поняття традиційної пресслужби, коли “журналісти живуть своїм життям, есемемщики своїм та прессекретарі своїм”.

“Почати з чіткої стратегії. Конкретні KPI. Наприклад, кількість згадок проєкту “цифрова грамотність” має зрости до 6000 на день, при цьому тональність повинна бути “позитивна” – на рівні не менше 70%. Зібрати зворотний зв'язок у розмірі 1000+ розгорнутих повідомлень на рахунок конкретного проєкту для подальшого аналізу”, – додав Федоров.

Усім охочим увійти до команди Федоров радить бути швидкими, вміти оперативно готувати якісний текст, блоги, якісні прямі трансляції. Водночас необхідно розуміти свою аудиторію, закликати її до дії, а не розповідати про “успішний успіх”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!