The New York Times: YouTube дозволив більшу кількість образливого контенту

Після повернення Дональда Трампа до Білого дому YouTube послабив модерацію контенту й дозволив залишати відео, які раніше видалялися б за порушення правил платформи, повідомляє The New York Times.
Публічних заяв про послаблення модерації контенту YouTube не робив. Свою нову політику платформа представила в середині грудня в навчальних матеріалах, з якими ознайомилися журналісти The New York Times.
Так, YouTube підвищив поріг дозволеної кількості образливого контенту для відео, які можуть становити суспільний інтерес, з чверті всіх кадрів до половини.
Платформа закликала модераторів не видаляти відео з контентом, який потенційно порушує правила, якщо ці відео містять обговорення політичних, соціальних і культурних питань. Зокрема, це стосується відео із засідань міських рад, передвиборчих мітингів і політичних дискусій.
Як пише видання, це розширення списку винятків із правил може бути корисним для політичних коментаторів, у чиїх довгих відео новини поєднуються з авторськими думками та твердженнями на різні теми, особливо з огляду на зростання популярності YouTube як платформи для подкастів. Така політика також допомагає платформі уникати критики від політиків і активістів, обурених рішеннями YouTube щодо контенту про походження ковіду, вибори президента США 2020 року чи справи Гантера Байдена, сина попереднього президента.
Речниця YouTube Ніколь Белл зазначила, що компанія постійно оновлює свої рекомендації для модераторів контенту щодо актуальних тем суспільного дискурсу.
За її словами, платформа скасовує політики, які більше не актуальні (наприклад, правила щодо дезінформації про Covid, скасовані 2023 року), і запроваджує суворіші регулювання, коли це виправдано. Наприклад, у випадку цьогорічної заборони контенту, який спрямовує людей на сайти з азартними іграми.
“Ми свідомі того, що визначення “суспільного інтересу” постійно змінюється, й оновлюємо наші рекомендації стосовно цих винятків, щоб підлаштуватися під нові типи дискусій, які спостерігаємо на платформі. Наша мета залишається незмінною: захистити свободу слова на YouTube, водночас пом’якшуючи кричущу шкоду”, – сказала Ніколь Белл.
За перші три місяці цього року YouTube видалив 192 586 відео через контент, що містить мову ненависті й образливі висловлювання. Це на 22% більше, ніж цифра за попередній рік.
Як пише видання, YouTube слідом за іншими соцмережами відмовився від заходів з контролю за висловлюваннями після тиску з боку республіканців, які вимагали припинити модерування контенту. Роками YouTube видаляв відео з образами, дезінформацією про щеплення проти Covid і недостовірною інформацією про вибори, стверджуючи, що такий контент порушує правила платформи.
У січні Meta зробила аналогічний крок, закривши програму фактчекінгу дописів у соцмережах. Цим рішенням Meta, яка є власником Facebook і Instagram, наслідувала платформу X (власник – Ілон Маск) і переклала відповідальність за контролювання контенту на плечі користувачів.
Критики кажуть, що подібні зміни, запроваджені соцмережами, посприяли швидкому поширенню неправдивих тверджень і можуть призвести до зростання кількості мови ненависті в інтернеті.
Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук
Help us be even more cool!