ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Телеканалу К2 оголошено попередження через програму, де Крим назвали російським

13.01.2022, 15:13
Фото – Mediacast TV
Фото – Mediacast TV

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження телеканалу К2 (ТОВ “Телеканал К2”). 

Таке рішення регулятор ухвалив 13 січня на засіданні, розглянувши результати позапланової безвиїзної перевірки каналу.

“Підставою стало поширення в одній з передач твердження про належність Криму Російській Федерації, що є пропагандистським наративом країни-агресора”, – зазначає Нацрада.

Під час перевірки каналу 1 листопада 2021 року досліджувався ефір мовника за 25 вересня. У передачі “Дачна відповідь” виробництва 2016 року російської компанії ООО “Телецех” прозвучало висловлювання про те, що Автономна Республіка Крим є частиною Російської Федерації. Зокрема, ведучий Андрій Довгопол сказав: “Самая еффектная в новой гостиной – вот эта стена. Ажурные панели сделаны из МДФ методом лазерной резки по эскизам автора проекта Наталии С. Подобные решетки можно встретить и в старинных арабских или турецких дворцах, в том числе и в России, например в Бахчисарайском дворце в Крыму”.

Генеральний директор компанії В. Шарко пояснив, що мовник адаптував цю передачу і озвучив її українською мовою з модерацією змісту висловлювань ведучого. Наданий запис передачі підтвердив, що така редакційна модерація контенту була зроблена. Шарко факт трансляції російського оригінального варіанту передачі пояснив технічними проблемами й випадковістю, що не залежали від працівників К2.

Зі свого боку Нацрада звернула увагу, що питання нібито територіальної належності АРК і м. Севастополя до Російської Федерації є питанням інформаційної безпеки України та її національних інтересів в інформаційній сфері. Тому поширення подібного контенту потребувало посиленої уваги керівництва компанії. 

“Питання технічного забезпечення формування програми передач телеканалу і його програмно-ефірного забезпечення цілковито належить до повноважень і обов’язків мовника. І належного редакційного і технічного контролю працівниками телеканалу все-таки не було забезпечено. Саме тому стало можливим поширення на території України російської пропаганди, спрямованої на виправдання дій країни-агресора і визнання правомірності окупації українських територій”, – зазначила Нацрада.

Нацрада визнала порушення каналом пунктів “а”, “в” частини першої статті 59 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” та зобов’язала погодити свою діяльність із цією нормою закону.

Liked the article?
Help us be even more cool!