"Сила правди" шукає в Луцьку фахівця для розвитку соцмереж
Центр журналістських розслідувань “Сила правди” (Луцьк) шукає фахівця або фахівчиню для розвитку сторінок у соціальних мережах. Про це редакція повідомила на своїй Facebook-сторінці.
Обов'язки:
- вести сторінки редакції у Facebook, Instagram, Telegram, X, YouTube, TikTok та створювати контент-плани для них;
- виконувати та вдосконалювати стратегію розвитку сторінок редакції в соціальних мережах;
- створювати графічні ілюстрації, зображення, шаблони для контенту в соціальних мережах;
- комунікувати з аудиторією на сторінках редакції в соціальних мережах та розширювати її;
- працювати на результат і досягати поставлених цілей.
Охочі можуть податися на цю посаду, заповнивши анкету.
Відбір триватиме у два етапи: анкета та співбесіда. Дедлайн заповнення анкети до 18 серпня. Усі, хто подався на посаду, отримають повідомлення про результати.
У коментарі регіональній представниці ІМІ директор Центру журналістських розслідувань “Сила правди” Юрій Горбач розповів, що шукають нового працівника в Луцьку, а не віддалено.
Редакція шукає в команду людину, яка:
- поділяє цінності команди, розуміє роботу онлайн-медіа та журналістів;
- впевнений/на користувач/ка комп'ютера (основні продукти Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), продуктів Google (Doc, Spreadsheets), поштових сервісів, а також графічних редакторів (Photoshop, Illustrator, Canva, або інші);
- має досвід роботи у сфері медіа щонайменше один рік, а також упевнено користується Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, X, TikTok.
- уважний/на до деталей, креативний/на, ініціативна/ий, відповідальна/ий, стійка/ий до стресів. Хороше почуття гумору теж вітається.
Редакція віддасть перевагу під час відбору тому, у кого вже є досвід роботи в SMM і в медіа, а також якщо будуть креативні конкретні ідеї для розширення аудиторії редакції, портфоліо з результатами попередніх проєктів. Також плюсом буде вміння працювати з відеоредакторами.
У “Силі правди” для нового працівника/ці пропонують:
- комфортний офіс у Луцьку;
- позитивну команду;
- креативні проєкти.
У редакції зазначають, що перед надсиланням заявки важливо ознайомитися з інформацією про медіа.
Help us be even more cool!