ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Світові бренди відмовляються від реклами у Twitter через Маска – FT

28.11.2022, 11:00
Фото - REUTERS/Dado Ruvic
Фото - REUTERS/Dado Ruvic

Більшість великих світових брендів призупинили розміщення своєї реклами у Twitter через хаотичний підхід нового власника соцмережі Ілона Маска до управління компанією. Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на видання Financial Times.

Зазначається, що компанії поскаржилися на “вибірковий підхід Маска у контролі за контентом” та рішення про звільнення рекламників.

За даними видання, після масових звільнень у Twitter у агенцій не залишилося контактів із компанією Маска і вони майже не отримують від неї повідомлення. Інші поскаржилися, що рекламні системи погано працюють.

За словами одного із представників галузі, Маск спробував зателефонувати керівникам деяких брендів, щоб відчитати їх. В результаті інші вирішили скоротити свої витрати до мінімуму, щоб уникнути погіршення стосунків з Маском.

За інформацією Media Matters, 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити витрати відтоді, як соцмережу очолив Маск. Уточнюється, що на ці 50 рекламодавців припадало 317 млн ​​доларів із 5 млрд доларів доходу Twitter у 2021 році.

Як повідомляв ІМІ, Ілон Маск купив соціальну мережу Twitter за угодою на 44 мільярди доларів.

Маск заявив про відновлення призупинених акаунтів, які не порушували закон і не займалися спамом. Раніше Twitter відновив доступ до акаунту колишнього президента США Дональда Трампа після того, як новий власник Twitter Ілон Маск запустив опитування щодо його розблокування.

Liked the article?
Help us be even more cool!