ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Суспільне впроваджує нову концепцію регіонально мовлення на 2022–2025 роки

05.10.2022, 14:45
Фото - НСТУ
Фото - НСТУ

Наглядова рада Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ, Суспільне) схвалила нову концепцію регіонально мовлення на 2022–2025 роки з урахуванням того, що лінійне регіональне телевізійне мовлення потребує кардинальних змін.

Текст документу опублікований на корпоративному сайті Суспільного, передає "Детектор медіа".

До 24 лютого 2022 року інформаційний контент в ефірі регіональних телеканалів концентрувався в ранковий та вечірній прайми, а вже з 25 лютого 2022 року регіональні філії перейшли в тестовому режимі практично на цілодобове інформаційне мовлення.

Згідно з новою концепцією регіонального мовлення на 2022– 2025 роки,  для безперебійного виробництва мультиплатформного контенту НСТУ потребує розбудови мінімум 6 регіональних центрів виробництва (хабів), включно з бек-офісом компанії, на який перетворилася Львівська філія, та резервним центром мовлення, яким стала Закарпатська філія.

Наразі Суспільне має 24 філії (регіональні канали), включно з супутниковим телеканалом «Суспільне Крим». Через війну Суспільне втратило можливості мовити з території тимчасово окупованого Донбасу та Херсону, змушене було на деякий час релокувати команду Чернігівської філії, а у Харківській філії оптимізувати виробництво через масштабні пошкодження житлового фонду міста.

У процесі розбудови регіональних центрів мають бути враховані демографічні та безпекові чинники.

«Кожен регіональний центр продукуватиме мінімум 4 години телевізійного контенту, годину радійного контенту та в середньому годину контенту для діджитал-платформи. За регіональними центрами буде закріплено команди, що відповідатимуть за виробництво локального та гіперлокального інформаційного контенту», – йдеться у документі.

З метою концентрації працівників компанії в центрах виробництва Суспільне розробить систему релокації та створить умови для якісної роботи працівників.

На базі хабів будуть утворені продюсерські центри для співпраці з локальними продакшенами, яких залучатимуть за допомогою мистецьких конкурсів («Створюй із Суспільним»). Переможці конкурсу отримуватимуть від Суспільного фінансову та редакторську підтримку.

Для регіонального мовлення на аутсорсі продовжать виробляти локальні журналістські розслідування, документалістику, публіцистичні та аналітичні проєкти, що розповідають про особливості регіону та життя його мешканців.

На Суспільному планують розбудувати гіперлокальну мережа на рівні кожного району України. В рамках пілоту у 2021 році така мережа була втілена за рахунок міжнародної підтримки в Сумській, Чернігівській та Харківській областях. Відтепер гіперлокальна мережа буде розбудовуватися через інформаторів та журналістів громад, які пройдуть навчальний курс від Академії суспільного мовлення. Інформатори громад працюватимуть на волонтерських засадах, журналісти громад працюють з філіями Суспільного на договірних засадах з метою отримання фінансової винагороди за роботу, яка відповідає стандартам Суспільного мовника. Журналісти громад отримують всю необхідну підтримку для створення своїх матеріалів, включно з редакторським та продюсерським супроводом.

Основним завданням регіональних команд є розвиток регіональних сторінок у соцмережах та на YouTube, завоювання довіри локальної аудиторії.

На Суспільному також розглядають можливість створення унікальної платформи для українців у всьому світі.

Як повідомляв ІМІ, Суспільний мовник зафіксував чергову спробу глушіння сигналу своїх каналів на супутнику Amos. 

 1 березня сайт Суспільного мовника атакували. За даними мовника, запустили вірус, який знищує файли. 

Громадянам України 4 березня почали надходити електронні листи з підозрілим вмістом нібито від пресслужби Суспільного мовника.

25 березня сайт Суспільного зазнав потужної хакерської атаки.

Liked the article?
Help us be even more cool!