Суспільне шукає PR-менеджера/-ку з популяризації контенту
30.01.2024, 11:15
Валентина ТроянСуспільне Мовлення шукає PR-менеджера/-ку з популяризації контенту.
Про це йдеться на сайті компанії.
Обов’язки охоплюватимуть:
- Моніторинг потенційно важливих для популяризації контенту Суспільного Мовлення подій, інформаційних приводів для підготовки відповідних PR-матеріалів.
- Підготовка пресрелізів, новин, анонсів, інтерв'ю та інших матеріалів.
- Розвивати співпрацю з медіа, експертами.
- Організовувати та проводити медіаподії.
- Підготовка та реалізація медіапланів.
- Координація роботи фотографа / відеографа на зйомках чи публічних подіях.
Вимоги:
- Досвід роботи в PR-сфері 2+ роки.
- Навички організації і підготовки пресрелізів, інформаційних повідомлень, проведення брифінгів, пресконференцій, вміння працювати з різними каналами комунікацій.
- Англійська мова на рівні В2.
- Вища освіта за однією зі спеціальностей: "Журналістика", "Менеджмент соціокультурної діяльності", "Політологія", "Філологія", "Соціологія", "Публічне управління та адміністрування", "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії".
Суспільне пропонує:
- Цікаві професійні виклики та завдання.
- Можливість працювати з різноманітним творчим колективом в масштабі всієї країни.
- Безпечне робоче середовище.
- Офіційне працевлаштування і всі соціальні гарантії.
Резюме надсилати з кодом 12-43 на адресу [email protected].
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!