Суспільне Мовлення запустило власний безкоштовний застосунок з контентом для дітей “Бробакс”. Про це повідомляє корпоративний сайт мовника.

У застосунку доступно понад 250 годин дитячого контенту: мультсеріали та повнометражні мультики, пізнавальні дитячі шоу, мультфільми жестовою мовою та каталог аудіоказок.

Розвивати дитячий напрям Суспільне розпочало з 2021 року. Дошкільний ютуб-канал за кілька років уже має 124 тисячі підписників та понад 55 мільйонів переглядів. Серед пропозиції контенту як мультфільми українського виробництва, так і адаптація якісної європейської анімації.  

Головна продюсерка цифрових платформ Вікторія Мурована зазначила, що застосунок має просту навігацію, великі елементи, персоналізовані рекомендації контенту відповідно до віку та інтересів.

Керівниця редакції дитячого та підліткового мовлення Юлія Дичук запевнила, що проведений час дітей у застосунку “буде безпечним та корисним, оскільки український контент і адаптовані мультики найкращих дитячих студій світу ретельно відібрані дитячою редакцією”. 

За її словами, застосунок не містить реклами та доступний будь-якій дитині в Україні.

Завантажити застосунок можна як на iOS, так і на Android.

“Бробакс” також офіційно зареєструвала Національна рада з питань телебачення і радіомовлення.