ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Суд у Палестині заблокував десятки новинних сайтів та сторінок Facebook

28.10.2019, 14:45
Фото – picture-alliance / chromorange / C.Ohde / DW
Фото – picture-alliance / chromorange / C.Ohde / DW

Комітет захисту журналістів (CPJ) вимагає від Палестинської національної адміністрації скасувати заборону на десятки новинних вебсайтів та сторінок Facebook і дозволити інформаційним виданням країни вільно публікувати інформацію в інтернеті. Про це повідомляється на сайті CPJ, інформує Media Sapiens.

17 жовтня суд магістрату Рамалла (Палестина) зобов’язав місцевих постачальників послуг інтернету заблокувати доступ до щонайменше 25 новинних вебсайтів на Західному березі та в Газі за запитом Генеральної прокуратури Палестини.

Розпорядження було видано відповідно до статті 39 закону Палестини про кіберзлочинність, який дозволяє органам влади впливати на постачальників послуг інтернету на Західному березі та в Газі блокувати вебсайти, що нібито загрожують національній безпеці, громадському порядку чи суспільній моралі. 

“Цензуруючи вебсайти, палестинська влада не тільки прикриває критичні голоси, але й позбавляє палестинців права отримувати інформацію з різних джерел, – заявив представник CPJ на Близькому Сході та в Північній Африці Ігнасіо Мігель Дельгадо. – Ми закликаємо палестинську владу негайно відновити доступ до заблокованих вебсайтів”.

Загалом були заблоковані 52 сайти та вебсторінки, які нібито публікували матеріали, що загрожували безпеці та громадському миру, ображали символи Палестинської національної адміністрації (уряду, що контролює Західний берег і очолює партію "ФАТХ"), порушували громадський порядок та норми моралі.

Щонайменше 25 із них CPJ визначив як новинні: Ultra Palestine, Tubas 24, Palnews, Metras, New Pal 21, PS 24, Al-Majd, Arab 48, Amad, Mshaneq, Al-Shahd, Palestine 27, Palestine Post, Aks al-Taiar, Awraq Network, Watan News, Shehab News Agency, Quds News Network, Palestine Online, Fatah Voice, Al-Kofiya TV, Al-Resalah Net, Gaza Now, Nawras Net, and Al-Ain al-Amni

Як зазначається в огляді CPJ, до цього списку також входили онлайн-сторінки, на яких публікували критику діячів ФАТХ (партія, Рух за національне визволення Палестини), політичну сатиру та вебсайти, якими керують палестинські організації, які займаються адвокатськими правами.

Як повідомляє палестинська група свободи преси MADA, 22 жовтня Незалежна комісія з прав людини, місцева група з прав людини та Синдикат палестинських журналістів подали апеляцію до суду магістрату Рамалла з проханням зняти блокування. 

Генеральна прокуратура Палестини не відповіла на електронний запит CPJ про коментар. Управління з питань медіа Генерального прокурора цитувало Скейса, який заявив, що було зареєстровано низку скарг на заблоковані вебсайти.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!