ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Суд у Британії залишив чинним штраф для Russia Today

27.10.2021, 10:00
Фото - RT
Фото - RT

Апеляційний суд Англії та Уельсу відхилив скаргу російського прогандистського телеканалу Russia Today (RT) на рішення суду першої інстанції про накладення штрафу в розмірі 200 000 фунтів стерлінгів.

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Daily Mail.

Зазначається, що у 2018 році британський медіарегулятор Ofcom оштрафував телеканал Russia Today на 200 тисяч фунтів за показ сімох програм у період з 17 березня по 26 квітня 2018 року, які порушили вимогу щодо “належної неупередженості” показу новин.

Йдеться про програми, в яких висвітлювалися новини щодо отруєння Скрипалів у Солсбері та війни у Сирії.

У відповідь пропагандисти Кремля оскаржили це рішення у Високому суді Лондона, який минулого року не задовольнив скаргу телеканалу.

Russia Today вирішила подати апеляцію на рішення суду, й сьогодні Апеляційний суд Англії та Уельсу підтвердив рішення першої інстанції.

На думку суддів, протилежні погляди у вищевказаних програмах мали більш саркастичний або висміювальний характер.

Нагадаємо, у липні 2020 року Лейбористська партія закликала медіарегулятора Великобританії Ofcom переглянути ліцензію російського телеканалу RT після того, як Комітет з розвідки й безпеки заявив, що Британія є "явно метою" для дезінформаційних кампаній, і припустив, що є свідчення "серйозних спотворень у висвітленні, що надається російськими державними міжнародними мовними компаніями, такими як RT".

Liked the article?
Help us be even more cool!