Сьогодні, 20 жовтня, стався масовий збій у роботі низки вебсервісів, зокрема Zoom, Duolingo і Amazon, повідомляє ВВС.

Amazon Web Services заявив про “збільшення кількості помилок і затримок у кількох сервісах AWS у регіоні США-СХІД-1”.

ІТ-фахівці “активно працюють над цією проблемою й докладають зусиль як для протидії збоям, так і для повного розуміння причини”, додали в компанії.

Точну кількість сайтів і застосунків, на які вплинув збій, зʼясувати складно, але список чималий. Зокрема, сервіс Downdetector зафіксував проблеми із Zoom, Roblox, Duolingo, Slack, Signal, Snapchat, Clash Royale, My Fitness Pal, Life360, Clash of Clans, Fortnite, Canva, Wordle, Coinbase, Smartsheet, PokemonGo, Epic Games, PlayStation Network, Peloton, а також сайтом податкової служби Великої Британії.

Пізніше в Amazon Web Services повідомили, що зʼясували потенційну причину збою інтерфейсів програмування застосунків DynamoDB у регіоні США-СХІД-1. “Ми працюємо за кількома паралельними напрямками для швидшого відновлення послуг”, – запевнили в компанії.

Також, за даними Downdetector, збій зачепив кілька банків, зокрема Halifax, Lloyds і Банк Шотландії. Користувачі повідомляють, що не можуть зайти у свої акаунти й застосунки, а в соцмережах дехто стверджує, що в них не проходили грошові перекази, хоча ВВС не мав змоги перевірити цю інформацію.

Також невідомо, чи ці проблеми повʼязані зі збоєм сервісів Amazon.

Як повідомляв ІМІ, 15 вересня 2025 року супутниковий інтернет-сервіс Starlink американського бізнесмена Ілона Маска відновив роботу для більшості користувачів після короткого збою.