Соцмережа X не видаляє більшість публікацій, що розпалюють ненависть, – дослідження
Соціальна мережа X не вживає заходів проти більшості повідомлень, що містять “екстремальну мову ненависті”. Такими є результати дослідження Центру протидії цифровій ненависті (Center for Countering Digital Hate, CCDH), повідомляє ZN.ua з посланням на видання The Hill.
Дослідники взяли 300 повідомлень зі 100 акаунтів, які були класифіковані як такі, що містять мову ворожнечі, та виявили, що 259, або 86%, повідомлень залишалися на платформі через тиждень після того, як про них повідомили модераторам. 90 зі 100 облікових записів також залишались активними.
За даними CCDH, серед невидалених повідомлень були ті, які заперечували Голокост, висміювали жертв Голокосту, прославляли нацистів та засуджували міжрасові відносини.
Дослідники виділили підгрупу зі 140 повідомлень, які конкретно пропагували антисемітизм, і виявили, що X залишив 119, або 85%, із цих 140 повідомлень.
На думку некомерційної спостережної групи, кожне повідомлення “явно порушувало” політику X щодо розпалювання ненависті.
У попередньому звіті, опублікованому в червні, CCDH встановила, що X не вжила заходів щодо 99% твітів 100 верифікованих акаунтів Twitter Blue, які організація відзначила як твіти, які містять ненависницькі погляди. У липні X Corp подала позов проти CCDH, стверджуючи, що некомерційна організація неправомірно отримала доступ до даних платформи для своїх досліджень.
Як пише видання, минулого тижня власник соцмережі Ілон Маск звинуватив Антидифамаційну лігу в “спробі знищити” X і пригрозив судовим позовом проти цієї організації, яка аналогічним чином бореться з розпалюванням ненависті та антисемітизмом.
Після придбання платформи восени минулого року Маска критикували за низку спірних рішень, зокрема за те, що він наполягає на свободі слова, скорочуючи масштаби модерації контенту. Водночас гендиректор X Лінда Яккаріно стверджує, що зараз платформа “набагато здоровіша та безпечніша”, ніж рік тому, оскільки там створено інноваційні інструменти гарантування безпеки бренду та модерації контенту.
Як повідомляв ІМІ, 16 серпня видання The Washington Post повідомило, що зафіксувало зниження швидкості завантаження окремих сайтів, лінки на які були розміщені в соцмережі Х (колишня Twitter). Це обмеження компанія застосовувала проти конкурентів і ресурсів, які їй не подобаються.
Help us be even more cool!