ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

“Слуги народу” заявили про бойкот телеканалів Ахметова 

24.11.2021, 15:49
Фото: shakhtar.com
Фото: shakhtar.com

Народні депутати від “Слуги народу” оприлюднили заяву про те, що ігноруватимуть медіа, які належать Ринату Ахметову. Заяву опублікував віцеспікер парламенту Олександр Корнієнко, а також речниця “Слуги народу” Юлія Палійчук.

“Протягом останніх місяців телеканали “Україна-24” і “Україна” перетворилися на відверто пропагандистські “ДТЕК-24” і “Олігарх”. Це очевидно. Безумовно, ми поважаємо право власника вільно розпоряджатися своєю власністю в законний спосіб. Ми поважаємо і право будь-якого медіа на незалежність редакційної політики. Але ніколи не погодимося з використанням телеканалів і журналістів для шантажу держави й суспільства задля лобіювання бізнесових та політичних інтересів власників”, – ідеться в заяві.

Зокрема, депутати звинувачують ці канали в поширенні фейків та ненаданні права на відповідь.

“Сьогодні наша команда ухвалила спільне рішення – ігнорувати медіа, які власник навмисно перетворює на свій корпоративний гучномовець для шантажу держави і суспільства. Якщо власник вважає вигідним для себе таке спотворення журналістики, щоб на його каналах відбувалися тільки проплачені або зманіпульовані в корпоративних інтересах ДТЕК дискусії, то збалансована участь будь-яких незалежних від олігарха політиків там просто неможлива”, – заявили депутати.

Вони обіцяють переглянути рішення, коли “олігарх дозволить редакціям та журналістам повернутися до роботи за загальноприйнятими стандартами журналістики”.

Член Наглядової ради "Медіа Групи Україна" Дмитро Белянський назвав бойкот телеканалів "Україна" та "Україна 24" з боку партії "Слуга народу" відповіддю на програму "Свобода слова із Савіком Шустером", під час якої обговорювали "Вагнергейт", повідомляє "Детектор медіа".

"Спільна публічна заява частини депутатів "Слуги народу" щодо каналів "Україна" та "Україна 24" є формою відповіді на журналістські питання про "Вагнергейт", що прозвучали у програмі "Свобода слова із Савіком Шустером" 19 листопада.

Відмова влади представляти свою позицію в ефірі – автоматично означала, що ми отримаємо відповідь іншими способами. У цьому випадку це спроба очорнити репутацію каналів та їхніх співробітників. Ймовірно, така відповідь суттєво погіршить ситуацію зі свободою слова у нашій країні", – каже Белянський.

За словами Белянського, медіагрупа "працює у суворій відповідності до інтересів суспільства, суворо дотримуючись стандартів журналістики та принципів свободи слова".

"Ми не можемо замовчувати ні результатів міжнародного розслідування Bellingcat щодо спецоперації з "вагнерівців", ні теми офшорів президента України, ні інших резонансних розслідувань. Влада має право коментувати або відмовлятися від коментарів, але інформація, що становить суспільний інтерес, завжди буде опублікована.

Редакційна політика каналів "Україна" і "Україна 24" не змінювалася, не змінюється і не може змінюватися, оскільки цілком заснована на принципах свободи слова. Акціонер "Медіа Групи Україна" Рінат Ахметов не втручається у редакційну політику каналу "Україна 24", як й інших активів МГУ, і неодноразово відкрито заявляв про це. Він не втручався у неї раніше і я не можу собі уявити, щоб будь-які обставини могли переконати Ріната Леонідовича втрутитися у неї у майбутньому".

Белянський додав, що інформаційний канал "Україна 24" – це канал різноманітних думок".

Liked the article?
Help us be even more cool!