Поліція Сінгапуру наказала компанії Meta вжити заходів для боротьби з шахрайством у рекламі, а також серед акаунтів, профілів і бізнес-сторінок у Facebook, які видають себе за державних високопосадовців. Про це заявив міністр держави, повідомляє Reuters.
У разі невиконання вимоги Meta можуть оштрафувати на суму до 1 мільйона сінгапурських доларів (близько 775,698 доларів США). Це — перший подібний припис, виданий за новим законом про злочинну шкоду в інтернеті (Online Criminal Harms Act), що набув чинності у лютому 2024 року.
“Ми видаємо цей припис Meta, оскільки Facebook є основною платформою, яку використовують шахраї для видавання себе за інших. Поліція дійшла висновку, що боротьба з подібними аферами потребує рішучіших дій”, – заявив міністр внутрішніх справ Ґо Пей Мін 3 вересня.

У серпні Міністерство внутрішніх справ Сінгапуру виявило, що понад третина всіх випадків шахрайства в електронній торгівлі у 2024 році відбулися саме у Facebook. За оцінкою міністерства, засоби боротьби з шахрайством у Facebook Marketplace є найслабшими серед шести аналогічних платформ для торгівлі.
Представник Meta заявив, що компанія має спеціалізовані системи для виявлення акаунтів-двійників, включно з технологією розпізнавання облич, та інвестує значні кошти у вдосконалення систем перевірки. Крім того, компанія поширює поради з уникнення шахраїв і надає користувачам можливість повідомляти про потенційні порушення.
“Ми також запровадили верифікацію рекламодавців, а також і далі співпрацюємо з правоохоронними органами і вживаємо юридичних заходів проти злочинців, які стоять за цим шахрайством”, — додали у компанії.
За даними поліції, оприлюдненими у серпні, кількість випадків шахрайства шляхом удавання державних посадовців зросла майже втричі: 1 762 випадки у першій половині 2025 року проти 589 у той же період 2024-го. Загальні збитки від цього виду шахрайства склали 126,5 мільйона сінгапурських доларів — на 88% більше, ніж торік (67,2 мільйона).
Міністерство внутрішніх справ також визнало, що з 2024 року Facebook Marketplace почав вимагати “посиленої перевірки” для окремих продавців у Сінгапурі, а також додав сповіщення про безпеку й попередження про шахраїв до інтерфейсу свого месенджера. Ці кроки були зроблені після того, як уряд розкритикував компанію за відсутність задовільних механізмів захисту користувачів.
Як повідомляв ІМІ, компанія Meta (власник Instagram, Facebook, Threads і Whatsapp) з жовтня припинить розміщення реклами про політику, вибори й соціальні питання на своїх платформах у ЄС через закон про політичну рекламу, який незабаром повністю набуде чинності.