"Східний Варіант" розповів, які запити отримує на гарячу лінію з окупованих та прифронтових територій
Редакція “Східний Варіант” від початку запуску своєї гарячої лінії для жителів прифронтових територій та тимчасово окупованих територій отримала понад 60 вхідних запитів різного формату.
Про це ІМІ розповіла головна редакторка видання Анастасія Руденко.
За її словами, люди телефонують, але найчастіше надсилають повідомлення в телеграмі.
“Ми спеціально зробили декілька номерів телефонів. Є можливість написати через Signal, WhatsApp, Viber. Запити дуже різні. Одразу скажу, що “Східний варіант” – це медіа для Луганської та Донецької областей, і ми свідомо прицільно працюємо з людьми, які проживають на прифронтових територіях (Донецька область) передусім і на тимчасово окупованих територіях”, – розповіла Руденко.
Редакція отримує багато запитів, відповіді на які не знає, зазначає головна редакторка і додає: мало хто знає відповіді на питання, які залишають на гарячій лінії “Східного Варіанта”.
“Ми функціонуємо скоріше у координаційному форматі – як працюють парамедики, які мають надати невідкладну допомогу і скерувати людину до профільних спеціалістів. Так і ми виступаємо в ролі координаційно-інформаційного центру. Наше завдання – скерувати людину до відповідної служби, організації, волонтерів”, – пояснює Анастасія.
Буває таке, що редакція пише статтю після запиту людини, оскільки питання настільки багатошарове, що на нього немає однозначної відповіді.
“Звичайно, наша найбільша амбіція – не просто комунікувати, а взаємодіяти з нашими читачами та й, у принципі, з людьми, допомогти комусь”, – говорить Анастасія Руденко.
Редакція “Східного Варіанта” має окрему редакторку, яка відповідає за гарячу лінію – за відповіді та комунікацію.
Видання отримує багато побутових запитів – щодо виплат переселенцям, щодо отримання гуманітарної допомоги, евакуації маломобільних людей.
Анастасія Руденко окремо наголошує, що перед запуском гарячої лінії редакція працювала зі спеціалістом з цифрової безпеки громадської організації “Інтерньюз-Україна” Павлом Білоусом.
“Ми продумали екосистему, щоб усе було захищено і щоб ми як редакція могли гарантувати, що звернення до нас є безпечним. Водночас і ми просимо людей дотримуватися правил особистої безпеки. У нас є інструкції, у яких ми ділимося, закликаємо чистити чат”, – зауважила Анастасія Руденко.
За її словами, редакції хотілося б більше звернень, але поки про гарячу лінію знають мало людей.
Як повідомляв ІМІ, на початку лютого 2024 року медіа Донецької та Луганської областей “Східний Варіант” оголосило про запуск гарячої лінії для жителів прифронтових територій та тимчасово окупованих територій, яка називається HelpPrint.
Гаряча лінія HelpPrint забезпечена сучасними засобами комунікації, включно з під'єднанням через основні месенджери, такі як Telegram, Viber, а також через телефонну лінію за номером +38 091 48 18 150. Також звернутися можна через чат-бот видання. Редакція працює над розширенням каналів зв'язку.
Відповіді можна буде отримати з 9:00 до 18:00. Якщо запит надійшов в інший час – команда видання зв'яжеться та надасть відповідь протягом наступного робочого дня.
Help us be even more cool!