Сенат допитав керівників Facebook та Twitter щодо роботи платформ під час виборів
Засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг і очільник соцмережі Twitter Джек Дорсі дали свідчення в сенаті щодо роботи їхніх платформ під час виборів президента США, повідомляє Суспільне з посиланням на ВВС.
Цукерберга і Дорсі викликали на допит двічі за останній тиждень. Зокрема, сенаторів цікавило, чому на платформах було обмежене поширення спірних статей про сина кандидата від демократів Джо Байдена.
Окрім того, керівників соцмереж запитували й щодо оброблення постів чинного президента Дональда Трампа та інших політиків, які виступали проти результатів виборів. Як відомо, за попередніми даними, наступним президентом США обрано Джо Байдена.
Так, Цукерберг заявив, що компанія видаляла помилкові твердження про голосування і показувала попередження на більш ніж 150 млн матеріалів, що поширювалися в соцмережі. Також компанія посилила заходи, щоб не можна було “використовувати платформу для організації заворушень після виборів”.
Натомість сенатори від демократів цікавилися в Дорсі, чи досить, на його думку, було просто позначити повідомлення Трампа “ці вибори – шахрайство” і подібні як “спірні”. На це очільник Twitter відповів, що вважає правильним шляхом забезпечити “контекст” та “залучення людей до ширшої розмови”. Водночас республіканці звинуватили соцмережу в надмірному цензуруванні повідомлень представників їхньої політсили.
“Під час фільтрації контенту всі рішення ухвалюються без урахування політичних поглядів, партійної належності або політичної ідеології. Ми твердо віримо в неупередженість і прагнемо справедливо забезпечувати дотримання наших правил”, – відповів Дорсі.
Цукерберг і Дорсі виступили через віддалений зв'язок перед юридичним комітетом Сенату США. Це вже другі слухання, присвячені роботі соцмереж у період виборів у США.
Як повідомляв ІМІ, 3 листопада в США відбулися вибори президента.
Того ж дня соціальні мережі Twitter і Facebook заблокували деякі новинні облікові записи, що поширювали дезінформацію про вибори в США.
Facebook за тиждень до виборів у США заборонив політичну рекламу та після виборів продовжив її ще на місяці.
Help us be even more cool!