ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

Роскомнагляд вимагає від Радіо Свобода видалити матеріали про розслідування Навального

07.02.2022, 10:12
Фото – radiosvoboda.org
Фото – radiosvoboda.org

Російське державне агентство з моніторингу ЗМІ Роскомнагляд пригрозило заблокувати вісім вебсайтів Радіо Свобода, які працюють для аудиторії в Росії, Україні і Центральній Азії, якщо вони негайно не видалять статей, пов’язаних з розслідуваннями ув’язненого опозиціонера Олексія Навального, повідомляє Радіо Свобода.

Роскомнагляд надіслав понад 60 електронних повідомлень з вимогою видалити статті, пов’язані з розслідуваннями Навального, з двох найбільших вебсайтів Радіо Свобода для російської аудиторії – Радіо Свобода і “Настоящее время”, – а також російськомовних сайтів Радіо Свобода для Криму, Казахстану, Таджикистану і сайтів "Сибирь.Реалии", "Север.Реалии", Татаро-Башкирської служби Радіо Свобода.

Серед згаданих публікацій були корупційні розслідування про чорноморський "палац" президента Росії Володимира Путіна, про пов’язаного з Кремлем бізнесмена Євгена Пригожина, російського православного патріарха Кирила та інших високопоставлених осіб у владних структурах Росії.

Радіо Свобода дали 24 години на видалення десятків статей, які, за словами Роскомнагляду, є порушенням російського антиекстремістського та антитерористичного законодавства. Роскомнагляд пояснив, що такий крок був наслідком рішення суду минулого року, яким усі групи та організації Навального були визнані в Росії екстремістськими.

Радіо Свобода не виконуватиме вимогу, яку президент Радіо Свобода Джеймі Флай засудив як акт "політичної цензури".

"Радіо Свобода не дозволить Кремлю диктувати наші редакційні рішення. Це відвертий акт політичної цензури з боку уряду, якому, очевидно, загрожують журналісти, які просто повідомляють правду", – заявив Флай.

Дії Роскомнагляду відбуваються на тлі посилення тиску на Радіо Свобода й інші незалежні медіаорганізації і журналістів, яких міністерство юстиції Росії назвало "іноземними агентами". Дев’ять російськомовних вебсайтів Радіо Свобода і 18 його журналістів були названі "іноземними агентами". Наразі компанії загрожує штраф у розмірі понад 13 мільйонів доларів за відмову додавати позначку "іноземний агент" до більшості контенту для російської аудиторії.

Як повідомляв ІМІ, Роскомнагляд вимагає від кількох російських ЗМІ  ("Дождь", видання Znak.com, "Вільні новини", "Эхо Москвы" та "Медуза") видалити матеріали, написані за розслідуваннями команди опозиційного політика Олексія Навального з 2017 до 2020 року. Відомство посилається на вимогу Генпрокуратури РФ, де йдеться, що ці публікації поширюють заборонені в Росії організації, визнані екстремістськими.

Liked the article?
Help us be even more cool!