Російське видання "Медуза" та берлінська агенція Lure перепросили за рекламу з використанням світлин українців
Російське видання “Медуза” та берлінська агенція Lure перепросили за рекламу, де були використані світлини українців.
Про це повідомляється на Instagram-акаунтах “Медузи” та Lure.
“Ми просимо вибачення у всіх, кого наша рекламна кампанія негативно зачепила. Ми ніколи не мали наміру завдати шкоди, особливо тим, хто постраждав від російської агресії”, – зазначили в “Медузі”.
У виданні пояснили, що рекламою хотіли розширити міжнародну аудиторію та привернути увагу до їхніх краудфандингових ініціатив, оскільки редакція має проблеми з фінансуванням.
“Кампанія була розроблена на волонтерських засадах берлінською агенцією Lure. Вона розповідає про зусилля Кремля, спрямовані на те, щоб змусити нашу редакцію замовкнути. У ній також використано фотографії та відео, зняті в Україні під час війни. З першого дня повномасштабного вторгнення війна була центральною темою для Meduza. Переважна більшість наших матеріалів присвячена саме їй”, – йдеться в повідомленні.
У редакції зауважили, що вміст відео відбирали з дотриманням усіх юридичних вимог. “Однак до нього потрапили зображення українців, які не надавали дозволу на їхнє використання. Це була помилка, і ми глибоко про неї шкодуємо”, – повідомили в “Медузі” та додали, що разом з Lure ухвалили рішення зупинити кампанію.
В агенції Lure теж перепросили та підтвердили, що кампанія припиняється.
“Ми щиро перепрошуємо народ України за будь-який біль, який спричинила наша кампанія.
Нашим наміром ніколи не було експлуатувати страждання, а було підтримати Україну та незалежну журналістику, яка протистоїть російській пропаганді. Ми глибоко шкодуємо, що наш підхід спричинив занепокоєння, особливо щодо включення Ярослава Базилевича. Ми вислухали висловлені занепокоєння та разом з Meduza припинили кампанію”, – зазначили в Lure.
Про те, що “Медуза” запустила рекламну кампанію, де використано фото українців, постраждалих від війни, 1 лютого повідомила в соцмережі Х членкиня української громадської організації “Віче Берлін” Вікторія Фешак.
За її словами, рекламу “Медузи” вона побачила в кіно в Берліні, коли прийшла подивитися Babygirl.
“Побачила кадри вибухів в Україні, пана Ярослава Базилевича на похороні своєї сімʼї, інші травматичні події українців, які без заціпеніння неможливо дивитися… і знаєте, що це було? Це була клята реклама російського медія – всім вам відомої “Медузи”. Ага. Після усіх тих жахаючих кадрів вам кажуть про страждання росіян в екзилі буквально”, – написала Вікторія Фешак.
Згодом посол України в Німеччині Олексій Макеєв на Facebook-сторінці повідомив, що агентство Lure відреагувало на його листа й видалило всі повʼязані з кампанією матеріали з мережі й проінструктувало партнерів невідкладно припинити їхню демонстрацію на будь-яких платформах.
“Припинення демонстрації всіх повʼязаних з кампанією матеріалів” означає завершення кампанії. Тепер, дорога громадо, прошу вашого сприяння: треба переконатися, що кампанію дійсно скасовують. Тому повідомляйте тут, якщо бачитимете ще ролики чи візуальну рекламу”, – зазначив посол.
Help us be even more cool!