ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Рекламодавці в США почали бойкотувати Facebook

24.06.2020, 16:33
Фото – guide-high-tech.com
Фото – guide-high-tech.com

Понад 10 потужних рекламодавців у США вирішили не розміщувати реклами в соцмережі Facebook, приєднавшись до ініціативи “зупинити насильство задля прибутку”, повідомляє "Голос Америки". 

Серед компаній, що виступили проти правил Facebook з модерації контенту, – міжнародна мережа продажу одягу Eddie Bauer, виробник морозива Ben&Jerry, компанія з прокату фільмів Magnolia Pictures та інші.

Компанія Ben&Jerry закликала Facebook “вжити потужніших дій, щоб убезпечити платформу від її використання для розділу нашої країни, придушення голосування, роздмухування расизму та поширення закликів до насильства, а також заподіяння шкоди нашій демократії”.

Компанія Patagonia заявила про зупинення розміщення реклами у Facebook та Instagram. “Від безпеки виборів до глобальної пандемії та расової несправедливості, ставки надто високі, щоб не втручатись і дозволити компанії стати співучасницею в поширенні дезінформації, страху та ненависті”, – йдеться в заяві голови компанії з питань маркетингу Корі Баєрса.

Віцепрезидентка Facebook Кароліна Еверсон, коментуючи бойкот рекламодавців, заявила пресі: “Ми глибоко поважаємо рішення будь-якого бренду, і ми зосереджені на усуненні мови ненависті, а також на наданні важливої інформації щодо голосування. Ми говоримо з рекламодавцями та організаціями із захисту громадянських свобод про те, як ми можемо просувати добро”.

Раніше керівник Facebook Марк Цукерберг виступав проти втручання соцмережі в управління контентом, зокрема стосовно постів президента США Дональда Трампа, які в іншій соцмережі, Twitter, позначили попереджувальними написами.

Нагадаємо, наприкінці травня Twitter позначив пост Трампа як “підбурювання до насильства”. Йдеться про допис, у якому Трамп відреагував на те, що мирні протести в США набули насильницького характеру, написавши: “Коли починається мародерство, починається стрілянина”. Ця фраза має історичне расистське підґрунтя: 1967 року її використав очільник поліції Маямі Волтер Гедлі, виправдовуючи застосування сили проти темношкірих американців.

Керівник Facebook Марк Цукерберг пояснив, що соцмережа не приховуватиме й не видалятиме цей пост, оскільки “люди мають самостійно” дати йому оцінку, а “відповідальність щодо людей при владі може настати лише тоді, коли їхні слова аналізують відкрито”. Це рішення розкритикували працівники Facebook.

Facebook видалив 88 рекламних публікацій, розміщених в акаунтах президента США Дональда Трампа через порушення правил платформи щодо мови ненависті, а саме – використання символу, що нагадує нацистський, без контексту, який би засуджував чи обговорював його використання.

Liked the article?
Help us be even more cool!