Публікуючи джинсу, медіа втрачає довіру аудиторії в довгостроковій перспективі – представниця ІМІ
З початком повномасштабного російського вторгнення в регіональних медіа стало значно менше матеріалів з ознаками замовності. Про це розповіла регіональна представниця Інституту масової інформації в Запорізькій області Наталія Виговська в інформаційному марафоні на Громадському радіо.
Однак медіа продовжують публікувати матеріали з ознаками замовності. Наталія Виговська зазначила, що скорочення джинси – хороша тенденція, але прихована реклама досі є небезпечною для суспільства.
“Росія продовжує інформаційну війну. В цих умовах аудиторія має розуміти, на кого вона може спиратися. Дуже багато спотвореної та сюрреалістичної інформації, а якщо вона підсилюється локальною джинсою, то це дуже погано. З точки зору нашої стратегії змін ми хочемо бути частиною ЄС і віримо, що ми там будемо. Для цього нам треба змінюватися в наших редакціях”, – зазначила Наталія Виговська.
Публікуючи джинсу, медіа в короткостроковій перспективі отримує фінансову або будь-яку іншу вигоду, каже регіональна представниця ІМІ. Але довгостроково до цього медіа знижується довіра.
“Медіа випадає з контексту професійності, а це закінчиться погано. З погляду аудиторії, воно бреше та підміняє реальність”, – додає Наталія Виговська.
Нагадаємо, відповідно до дослідження Інституту масової інформації, 66% замовників політичної джинси в регіональних новинах – це місцева влада та локальні політики. Моніторинг проходив з 4 до 8 вересня включно у 20 регіонах України.
Help us be even more cool!