ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Проросійські політсили – основні замовники політичної джинси в онлайн-медіа: дослідження ІМІ

09.07.2019, 13:26

Партія “Опозиційна платформа – За життя” знову очолила антирейтинг замовників матеріалів з ознаками прихованої політичної агітації в ЗМІ. За даними моніторингу ІМІ, на користь цієї політсили було розміщено 48% загальної кількості матеріалів з ознаками замовлення.

Такими є результати дослідження політичної джинси, яке було проведене ГО “Інститут масової інформації” в період з  24 по 28 червня 2019 року в 13 популярних інтернет-медіа, повна вибірка становила понад 30 тисяч новин.*

Матеріали на користь “Опозиційної платформи – За життя” було зафіксовано в п'яти з 13 проаналізованих медіа. Найактивніше цю політичну силу висвітлювали сайти 112-го каналу та Newsone, власника яких, нардепа Тараса Козака, називають одним з найближчих соратників Віктора Медведчука, голови політради цієї партії. 

Юлія Тимошенко та партія "Батьківщина" посіли друге місце зі значним відривом: на їхню користь припало лише 8% усіх матеріалів з ознаками замовлення, що зафіксували в онлайн-медіа експерти ІМІ. 

6% матеріалів з ознаками замовлення стосувалися діяльності Опозиційного блоку, основними героями таких матеріалів були Борис Колесников, Володимир Буряк та Вадим Новинський.

5% матеріалів з ознаками замовлення припало на партію “Слуга народу”, переважно це були емоційні позитивні образи Володимира Зеленського та його дружини, інформація про спортивні рекорди тощо.

Повне дослідження можна прочитати тут.

Матеріал написано за результатами аналізу, що проводився в період з 24 по 28 червня 2019 року в таких ЗМІ: “Обозреватель”, “Знай.ua”, 24-й канал, “Гордон”, “Українська правда”, “Новое время”, УНІАН, “Сегодня”, ТСН, 112.ua, Newsone,  RBC.ua, “Ліга”. Вибірка охоплює всі новини підряд, що вийшли на сайтах за вказаний період (понад 30 тисяч новин).

Дослідження проведено в межах проєкту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!