ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Потураєв: Жодних дієвих механізмів протидії дезінформації в онлайн-середовищі немає

Жодних дієвих механізмів протидії дезінформації в онлайн-середовищі, а саме на платформах спільного доступу, на сьогодні немає. 

Про це сказав голова Комітету Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв 26 листопада в Києві під час круглого столу “Агітація в мережі Інтернет та в закордонному виборчому окрузі з урахуванням правового регулювання країн, які прийняли найбільшу кількість українських мігрантів, а також потенційних новацій ЄС”, повідомляє “Детектор медіа”.

Микита Потураєв. Фото – Укрінформ

“Не сподіваюсь, що ми швидко побачимо якісь дієві рішення. Ми всі бачили, на що перетворюються соціальні мережі під час виборчих кампаній. Очевидно, що всі підходи, які закладалися в останні європейські акти, абсолютно нездатні впоратися з тим, що відбувається на платформах спільного доступу. А саме вони й є наразі основними джерелами інформації для переважної більшості громадян”, – сказав він.

Потураєв вважає, що цю проблему розв'язати дуже складно та “імплементація європейського законодавства ні нам не допоможе, ні європейців не врятує”. 

“Останні вибори в Румунії всім наочно продемонстрували вплив того самого тіктоку, який не розміщує політичну рекламу й агітацію. Несподівано людина, яка збудувала всю кампанію в тіктоці, проходить у другий тур президентських виборів. Всім вже зрозуміло, що вибори здебільшого будуть в соціальних мережах, і жодні наші сподівання на прозоре фінансування поки що марні. І це стосується не тільки телеграму чи тіктоку. Це стосується всіх соціальних мереж. Думаю, причина проблеми ще в тому, що іноземці вперто не хочуть визнавати платформи спільного доступу медіа. На мій погляд, це помилка”, – сказав він. 

За його словами, соцмережі відмовляються розміщувати політичну рекламу, тому що всі наративи підуть не через рекламу, а через акаунти, дописи споживачів і блоги.

Як повідомляв ІМІ, 24 листопада в Румунії перший тур президентських виборів виграв безпартійний, ультраправий, проросійський кандидат Келін Джорджеску, який проводив свою передвиборну кампанію переважно в тіктоку. Його популярність була настільки низькою, що ніхто не розглядав цього політика як якогось серйозного конкурента. Під час останніх соціологічних опитувань він набирав лише від чотирьох до семи відсотків. Джорджеску виступає за вихід країни з Євросоюзу та НАТО.

У Європарламенті хочуть заслухати гендиректора TikTok через роль соцмережі у виборах у Румунії.

Liked the article?
Help us be even more cool!