ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Після блокування "канали Медведчука" збільшили витрати на політрекламу у Facebook – "Опора"

25.02.2021, 17:04
Фото – Слово і Діло / ZIK
Фото – Слово і Діло / ZIK

Телеканали 112, ZIK та NewsOne після застосування санкцій збільшили витрати на політичну рекламу у Facebook, повідомляє "Опора".

За інформацією "Опори", ці канали звернулися до соцмереж, які раніше майже не використовували для спілкування з аудиторією.

Так, у лютому спостерігається значне зростання трансляції політичної реклами з Facebook-сторінок усіх трьох каналів. Якщо загальні витрати сторінки 112 каналу на трансляцію політичної реклами у Facebook з червня 2019-го до лютого 2021-го становили приблизно $10,5 тис., то 39% цих витрат (4140$) припали на 20 січня – 18 лютого 2021 року. 

Також значно зросли витрати сторінок телеканалів ZIK та NewsOne: у січні-лютому 2021 року ці сторінки інвестували в політичну рекламу по 44% загальних витрат з червня 2019 року. Крім того, рекламні дописи сторінок стали значно дорожчими.

Найбільше телеканали намагалися "достукатися" до Facebook-користувачів віком 45+. На цю вікову категорію припадає близько 70% таргетингу рекламних дописів, більшість яких спрямовано на жінок.

Щодо регіонального розподілу, то реклама Facebook-сторінок телеканалів охоплює всі регіони України – від 2 до 5% таргетингу на кожну область, з дещо більшою увагою до Львівської (10,5%), Івано-Франківської (7%) та Закарпатської (7,4%) областей від телеканалу ZIK та до Дніпропетровської області (7% таргетингу) від каналів NewsОne та  112.

Як зазначає "Опора", від дня заборони мовлення ці телеканали транслювали однакові рекламні дописи з критикою президента Володимира Зеленського як через "цензуру" та "обмеження свободи слова", так і його діяльність на посаді. 

"Рекламні дописи складаються повністю зі звинувачень у цензуруванні каналів, критики центральної влади та регулярних закликів стежити за телеканалами в соціальних мережах", – йдеться в повідомленні.

Крім того, зазначає "Опора", на кожен з YouTube-каналів усіх трьох телеканалів, які вони активно рекламували у своїх рекламних дописах у Facebook, після заборони мовлення на телебаченні підписалися по 30 тисяч користувачів. Оскільки дані про політичну рекламу в українському YouTube наразі закрито, робити висновки, як саме відбувся приріст аудиторії каналів у YouTube, неможливо. 

"Опора" наголошує, що для України важливо отримати доступ до даних про політичну рекламу в мережі YouTube як для дослідження поширення дезінформації, так і для моніторингу та дослідження виборчого процесу.

Як повідомляв ІМІ, 2 лютого Президент України Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони від 2 лютого 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яке передбачає запровадження на п'ять років санкцій проти народного депутата Тараса Козака та юридичних осіб, що володіють телеканалами "112 Україна", NewsOne та ZIK.

ІМІ підготував вибірку з власних моніторингів за 2020 рік, що стосувалися контенту цих трьох телеканалів.

Liked the article?
Help us be even more cool!