ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Піару Зеленського в теленовинах за три місяці побільшало вдвічі – моніторинг

26.08.2020, 12:01
Фото – скриншот з фільму
Фото – скриншот з фільму

Кількість піару та “паркету” Президента Володимира Зеленського в телевізійних новинах у серпні зросла вдвічі в порівнянні з показниками травня. Про це свідчать результати моніторингу матеріалів суспільно-політичної тематики  за 10–15 серпня 2020 року, повідомляє “Детектор медіа”.

Згідно з моніторингом, піар Зеленського з’являється в новинах усіх аналізованих каналів, окрім суспільного UA:Першого. Протягом тижня в праймових випусках новин Зеленського в позитивному контексті згадували 38 разів. Для порівняння: у травні було зафіксовано 17 згадок, у лютому – 24.

У таких сюжетах Президент коментував епідемію коронавірусної хвороби, розмірковував про дешеву іпотеку як про власне досягнення, призначав очільника розвідки, зустрічався з випускниками шкіл, вручав ключі від квартир постраждалим від вибуху на Позняках, інспектував ремонт лікарні в Борисполі тощо.

14 серпня на 1+1, СТБ, ICTV та “Україні” в ефір вийшли схожі сюжети, у яких обстоювалися позитиви президентського законопроєкту про підвищення мінімальної зарплати. В усіх сюжетах був герой, який отримує невелику зарплату, а Зеленський і голова Ради Національного банку України Богдан Данилишин коментували цей законопроєкт. Лише на 1+1 один з експертів висловлював сумніви щодо доцільності підвищення мінімалки, але й там загалом позитив щодо цієї пропозиції Президента переважав.

Громадська організація “Детектор медіа” проводить з 2015 року дослідження порушення стандартів інформаційної журналістики, ознак замовності, цензури та замовчування важливих тем у новинах суспільно-політичної тематики семи центральних телеканалів – “Інтера”, “1+1”, СТБ, ICTV, 5 каналу, “України” і UA:Першого. Це найґрунтовніший аналіз якості новин українських телеканалів, заснований на розробленій експертом “Інтерньюз-України” Ігорем Кулясом прозорій методології. Це ресурсомістке (вивіряється кожна цифра) дослідження новин, які виходять в ефір телеканалів протягом одного тижня, проводиться раз на квартал.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!