Перший Житомирський відновив можливість публікувати свої матеріали на платформах Meta
Декілька місяців знадобилося команді видання “Перший Житомирський”, щоб відновити можливість постити посилання на свої матеріали на сторінках Facebook, Instagram, WhatsApp та Messenger.
Про це представниці Інституту масової інформації в Житомирській області повідомив головний редактор інтернет-видання Костянтин Кас’ян.
Восени Facebook видалив усі публікації з посиланням на сайт і обмежив можливість публікувати нові дописи з лінком. За словами головного редактора, це суттєво знизило відвідуваність сайту. Після тривалого періоду переговорів і звернень до служби підтримки блокування було скасовано, і раніше видалений контент автоматично відновився.
Головний редактор зазначив, що комунікація зі службою підтримки – досить складний процес.
“Ті консультанти, які виходять з тобою на зв'язок, кажуть тобі лише те, що ви звернулися не туди, ми відповідаємо за інші питання. І на прохання дати чіткі інструкції, куди звертатися, конкретної відповіді вони не дають, лише “пишіть у службу підтримки”, – розповів Костянтин Кас’ян.
За період блокування редактор багато разів звертався до техпідтримки, раз у раз повторюючи одні й ті самі дії і виконуючи інструкції консультантів.
“На запитання про конкретні причини блокування отримували відповідь, що це, ймовірно, через те, що ми публікували матеріали про війну, що політикою Facebook сприймається як суперечливий контент. Треба розуміти, що це не точна причина, а лише одна з можливих. Треба додати, що кожен з консультантів, хто з вами спілкується, переглядає сайт і в розмові вам каже, що не бачить видимих причин для таких обмежень, але, на жаль, у їхніх силах лише створити запит до служби модераторів, які перевіряють сайти та можуть зняти обмеження”, – пояснює Костянтин.
У період блокування журналісти продовжували вести Facebook-сторінку, публікуючи там новини й фото без лінків на сайт, але на цьому проблеми не закінчилися.
“Після обмеження певних функцій ваша сторінка зазнає ретельнішої перевірки та контролю, платформа часто видаляє пости, які були нейтральними, не містили посилання і не порушували жодних стандартів спільноти (наприклад, пост про історію водонапірної вежі в місті та її фото), мотивуючи це рішення порушенням стандартів спільноти щодо спаму. Варто зазначити, що пости видаляє програма, яка працює за певним алгоритмом, а не жива людина, і конкретних причин видалення ви не дізнаєтеся”, – розповів Костянтин.
Він зазначив, що на такі дії він подавав апеляцію і додатково звертався до техпідтримки Facebook з вимогою відновити публікацію. Часто після перевірки такі публікації відновлювали.
Редактор Першого Житомирського вважає, що в розв'язанні такого питання важливий людський фактор. Він зауважив, що деякі консультанти механічно відповідають за скриптом, не заглиблюючись у проблему, тоді як інші виявляють емпатію та докладають зусиль для допомоги.
“Так, фахівчиня, яка спілкувалася зі мною приблизно в грудні, склала повторний запит на службу модераторів, де описала, що це новинний сайт, який не становить жодних загроз, не розпалює міжнаціональну ворожнечу і т. д. Тобто не порушує політику платформи. Цей запит розглядався декілька місяців. У квітні я ще раз звернувся до служби підтримки. І цього разу фахівчиня знову створила запит на службу модераторів.
Якщо чесно, я вже не очікував позитивного результату, ще й такого швидкого, але після спілкування та створення запиту, через годину, остання працівниця компанії, яка зі мною спілкувалася з цього питання, написала: “Оскільки URL-адреса здається доброякісною, ми її розблокували. Ви можете продовжити ділитися нею на Facebook та Instagram без проблем. Будь-який раніше опублікований вміст із видаленою нашою автоматизацією URL-адресою було автоматично відновлено”, – розповів Костянтин.
Підсумовуючи, редактор радить медійникам, які стикаються з подібною проблемою, запасатися терпінням, вести перемовини зі службою підтримки й навіть у разі відмови повторювати спроби відновити доступ.
Help us be even more cool!