ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Партія Порошенка повідомила, що виграла суд у NewsOne

24.10.2019, 11:51
Фото – Укрінформ
Фото – Укрінформ

Політична партія “Європейська солідарність” повідомила, що виграла судову справу за позовом телеканалу NewsOne щодо захисту ділової репутації. Про це повідомляється на сайті партії з посиланням на постанову Касаційного господарського суду від 1 жовтня 2019 року.

Згідно з постановою суду, у жовтні 2018 року ТОВ “Новини 24 години” (логотип  NewsOne. – Ред.) звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом проти Блоку Петра Порошенка. У позові канал вимагав визнати недостовірною та спростувати інформацію, поширену на сайті БПП щодо призначення нового керівництва NewsOne. 

Господарський суд Києва 30 січня 2019 року залишив без змін постанову Північного апеляційного господарського суду від 12 червня 2019 року та в задоволенні позову відмовив.

Не погоджуючись із вказаними судовими рішеннями, ТОВ “Новини 24 години” звернулося до Верховного Суду з касаційною скаргою, в якій просило рішення Господарського суду міста Києва від 30.01.2019 та постанову Північного апеляційного господарського суду від 12.06.2019 скасувати та ухвалити нове рішення, яким позов задовольнити.

Проте 1 жовтня 2019 року Касаційний господарський суд залишив без змін рішення Господарського суду міста Києва та постанову Північного апеляційного господарського суду, якими було відмовлено позивачу в задоволенні вимог, а касаційну скаргу залишив без задоволення.

Постанова набирає чинності з моменту її ухвалення, є остаточною і оскарженню не підлягає.

“Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду визначив, що формулювання, які були використані в заяві фракції, про антидержавні і антиукраїнські висловлювання та факти, які ретранслює телеканал NewsOne, а також про відповідність риторики ЗМІ до “темників Кремля” і меседжів російської пропаганди є оціночними судженнями і не містять інформації, яка завдає шкоди діловій репутації телеканалу”, – зазначила партія "ЄС".

Також партія наголосила, що в такий спосіб відстояла право народних депутатів і фракцій у Верховній Раді на свободу висловлення власної позиції.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!