
Месенджер Telegram є головним засобом отримання інформації про актуальні події для 52% українців. Йому найбільше довіряють, а найменше українці довіряють телемарафону “Єдині новини”.
Такими є результати опитування соціологічної групи “Рейтинг”, проведеного 1-23 квітня 2025 року на замовлення ГО “Львівський медіафорум” і International Media Support.
Так, телеграм-канали постійно або часто (4-5 днів на тиждень) читає загалом понад половина опитаних (52%).
На другому місці – YouTube (32% дивляться постійно або часто), на третьому – Facebook (28%).
Телемарафон “Єдині новини” і чати у Viber постійно або часто переглядають 25%.
Регулярне читання друкованих медіа — малопоширена практика: 84% ніколи не користуються газетами і журналами для отримання інформації.
Більшість українців також ніколи не отримує інформацію з радіо (75%), регіональних медіа (69%), регіональних онлайн-медіа (67%), міжнародних онлайн-медіа (66%).
Довіра до медіа
Згідно з опитуванням, українці мало довіряють медіа загалом. Але відносно більше довіри – до телеграм-каналів (29%) і Youtube-каналів (24%).
Міжнародним й українським онлайн-медіа скоріше довіряють або довіряють 16%.
Найбільше українці не довіряють єдиному телемарафону (39% не довіряють або скоріше не довіряють, 24% вагаються, 19% важко відповісти).
Опитано було 2000 респондентів методом CAPI (Computer-Assisted Personal Interviewing – особисті інтерв’ю з використанням планшета).
Формат вибірки: населення України віком від 18 років і старші в усіх областях, окрім тимчасово окупованих територій Херсонської, Харківської, Запорізької, Донецької, Луганської областей та АР Крим. Результати зважені з використанням актуальних даних Державної служби статистики України.
Вибірка репрезентативна за віком, статтю і типом поселення (помилка – не більш 2,2% з довірчою ймовірністю 0,95).
Як повідомляв ІМІ, Telegram був найпопулярнішим джерелом інформації для 47% опитаних українців. Такими є результати дослідження соціологічної групи “Рейтинг”, проведеного з 24 по 29 вересня 2024 року.