ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Онлайн-медіа поширюють сексистські матеріали переважно на сайтах – дослідження

05.03.2021, 17:00

На офіційних фейсбук-сторінках українських онлайн-медіа зафіксовано значно менше прикладів сексизму щодо жінок, ніж на сайтах медіа: менш ніж 1% постів містили сексизм. 

Такими є результати моніторингу українських онлайн-видань і телеканалів, який провели громадські організації “Інститут масової інформації” та “Детектор медіа” в лютому 2021 року *.

Дослідження проводилося на предмет візуального контенту, наявність сексизму та використання фемінітивів.

У соцмережах медіа здебільшого ілюструють дописи зображеннями чоловіків (у 70% матеріалів), натомість на фотографії жінок припадає 30%

Що ж до фемінітивів, то в соцмережах вони вживаються лише у 12,4% загальної кількості постів медіа. У дослідженні зазначається, що такий “перекіс” може не відповідати редакційним практикам. Тобто на сайті онлайн-медіа може вживати фемінітиви, а в соцмережах – ні.  

*Дослідження контенту онлайн-медіа проводилося з 8 до 14 лютого 2021 року включно у 20 загальнонаціональних інтернет-ЗМІ:  "Українська правда", "Кореспондент", "Страна.ua", ТСН.ua, "РБК-Україна", "Обозреватель", 24tv.ua, "Цензор.нет", nv.ua, "Гордон", "Політека", "Дзеркало тижня", "Ліга", УНІАН, "Укрінформ", "Сегодня", "Суспільне. Новини", "Інтерфакс-Україна", "Букви" і ZIK. Вибірка становила 2000 новин.

Liked the article?
Help us be even more cool!