Онлайн-медіа поширюють сексистські матеріали переважно на сайтах – дослідження
На офіційних фейсбук-сторінках українських онлайн-медіа зафіксовано значно менше прикладів сексизму щодо жінок, ніж на сайтах медіа: менш ніж 1% постів містили сексизм.
Такими є результати моніторингу українських онлайн-видань і телеканалів, який провели громадські організації “Інститут масової інформації” та “Детектор медіа” в лютому 2021 року *.
Дослідження проводилося на предмет візуального контенту, наявність сексизму та використання фемінітивів.
У соцмережах медіа здебільшого ілюструють дописи зображеннями чоловіків (у 70% матеріалів), натомість на фотографії жінок припадає 30%.
Що ж до фемінітивів, то в соцмережах вони вживаються лише у 12,4% загальної кількості постів медіа. У дослідженні зазначається, що такий “перекіс” може не відповідати редакційним практикам. Тобто на сайті онлайн-медіа може вживати фемінітиви, а в соцмережах – ні.
*Дослідження контенту онлайн-медіа проводилося з 8 до 14 лютого 2021 року включно у 20 загальнонаціональних інтернет-ЗМІ: "Українська правда", "Кореспондент", "Страна.ua", ТСН.ua, "РБК-Україна", "Обозреватель", 24tv.ua, "Цензор.нет", nv.ua, "Гордон", "Політека", "Дзеркало тижня", "Ліга", УНІАН, "Укрінформ", "Сегодня", "Суспільне. Новини", "Інтерфакс-Україна", "Букви" і ZIK. Вибірка становила 2000 новин.
Help us be even more cool!