Онлайн-казино ввійшли до трійки лідерів замовників джинси – аналітик ІМІ
Онлайн-казино ввійшли до трійки лідерів замовників джинси в онлайн-медіа, а кількість прихованої реклами гемблінгу в медіа загалом значно зросла за останній квартал станом на жовтень 2023 року. Про це заявив керівник відділу аналітики Інституту масової інформації Дмитро Баркар в ефірі Українського радіо.
За даними експерта, більшу частину реклами онлайн-казино в популярних українських медіа не марковано жодним чином. Він зазначив, що за розміщення прихованої реклами гемблінгу в стрічках новин українські медіа отримують більше коштів, ніж за контент із маркуванням “реклама”.
“Серед лідерів-замовників прихованої реклами можна говорити про п’ятірку онлайн-казино, які є досить відомими. Як для медіаексперта, мій біль не тільки в тому, що вони маніпулюють темою війни у своїх рекламних повідомленнях. Вони замовляють приховану рекламу і опосередковано тиснуть на редакції, грошима зокрема, щоб це було розміщено в стрічках новин і саме без позначки “реклама”. За це більше платять, це дорожче. Якщо медіа ставить плашку “реклама” – за це воно отримує менше коштів. Українські медіа зараз у складній ситуації, бізнес цим користується”, – розповів керівник відділу аналітики ІМІ.
Раніше Інститут масової інформації опублікував дослідження “Реклама залежності. Як ігровий бізнес може нашкодити медіа”, у якому виявив, що ігровий бізнес, маніпулюючи темою війни, спонукає українців до лудоманії. А також те, що більшу частину реклами гемблінгу в популярних онлайн-медіа України не марковано жодним чином.
Help us be even more cool!