Низка українських компаній повідомила про проблеми в роботі через глобальний технічний збій
Українські компанії “Нова пошта”, Sense Bank та Vodafone повідомили про проблеми в роботі.
У Новій пошті повідомили про технічний збій у роботі системи з обслуговування клієнтів у звʼязку з деякими програмними оновленнями.
Станом на зараз роботу всіх клієнтських систем та сервісів відновлено, зазначили в компанії.
Sense Bank, який теж скаржився на збої, повідомив про відновлення систем.
“Технічні труднощі, з якими ми зіткнулися сьогодні зранку, успішно подолано. Всі цифрові сервіси та функції знову працюють у звичному режимі”, – зазначили в компанії.
Там запевнили:
- усі кошти та дані в повній безпеці;
- збій не пов'язаний з DDoS-атакою чи іншими ворожими діями;
- причина інциденту – світовий IT-збій, пов'язаний зі взаємодією антивірусу Crowdstrike та Windows
У Vodafone зазначили, що вранці 19 липня протягом години спостерігалися складнощі в отриманні послуг у частини абонентів оператора в усіх регіонах України.
“Фахівці компанії оперативно зреагували на ситуацію, і з 9:20 надання усіх основних послуг поступово відновлюється. Причиною став збій у роботі глобальних інформаційних систем, який вплинув на інфраструктуру багатьох компаній світу”, – повідомили в компанії.
Як зазначає Радіо Свобода, один з найбільших телевізійних новинних каналів Британії Sky News не може вести пряму трансляцію, заявив голова правління.
Про збій у роботі також повідомляють американські компанії American Airlines, United Airlines і Delta Airlines. Аеропорт Берліна заявив про затримування реєстрації на рейс через технічну несправність.
Help us be even more cool!