ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

NewsOne розцінив акцію протесту під каналом як тиск

09.07.2019, 11:04

Редакційна рада NewsOne розцінює як тиск проведену 8 липня акцію протесту праворадикальних організацій біля будівлі телеканалу проти так званого телемосту. Про це йдеться у заяві, оприлюдненій на сайті телеканалу, повідомляє Інтерфакс-Україна

“Ми, члени Міжнародної редакційної ради телеканалу NewsOne, рішуче засуджуємо факти безпрецедентного тиску з боку вкрай правих радикалів і залякування журналістів телеканалу у зв'язку з виконанням ними своїх професійних обов'язків”, - йдеться в тексті заяви.

На телеканалі також зазначили, що, на їхню думку, Україна вже тривалий час перебуває серед лідерів у світі за кількістю випадків насильства стосовно працівників ЗМІ, перешкоджання їхній діяльності та відсутності реакції на неправомірні дії радикалів як правоохоронних органів, так і перших осіб держави, зокрема президента України.

Як повідомляв ІМІ, 7 липня російський ведучий Дмитро Кисельов анонсував у програмі “Вести недели” проведення 12 липня спільного телемосту “Надо поговорить” з українським телеканалом NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку.

Телеканал NewsOne заявив, що він запускає спільний проєкт із російським телеканалом “Росія 24” “Надо поговорить” тому, що вважає за необхідне провести розмову “з народами двох країн, а не з політиками”.

СБУ ініціює невідкладне скликання позачергового засідання Ради національної безпеки та оборони (РНБО), на якому пропонується ухвалити рішення про застосування персональних санкцій до юридичних осіб, які здійснюють мовлення під логотипами “112 Україна” і NewsOne, та ввести їх у дію відповідним указом Президента України.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 9 липня проведе позачергове засідання у зв’язку з анонсованим телемостом між NewsОne та “Росія 24”. 

8 липня Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення українським телеканалом NewsOne та російським державним каналом “Росія 24” телемосту “Надо поговорить”, назвавши його піар-ходом перед виборами.

8 липня Телеканал NewsOne повідомив, що скасував телемарафон “Надо поговорить” з каналом “Росія 24” через погрози журналістам.

Генеральна прокуратура України у зв’язку з намірами телеканалу NewsOne провести спільний телеміст “Надо поговорить” російським каналом “Росія 24” зареєструвала 8 липня провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України.

8 липня Генеральний прокурор України Юрій Луценко заявив, що один з бенефіціарів телеканалу NewsOne є співвласником російського “Промсвязьбанка”, через який Кремль фінансує війну проти України. 

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!