ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Найбільше поширюють дезінформацію три російські телеканали - проект EuvsDisinfo

15.03.2019, 16:10
Фото - kp.ua

Сайт кампанії “ЄС проти дезінформації” за декілька років роботи назбирав більше 5 тис. кейсів поширення неправдивих даних. Найбільше інформаційних маніпуляцій продукували три російські телеканали, повідомляє “Детектор медіа”.

Проект EuvsDisinfo почав роботу в листопаді 2015 року. Його реалізує Оперативна робоча група зі стратегічних комунікацій ЄС (East StratCom Task Force).

З понад 5 тис. описаних за цей час випадків маніпуляцій 440 кейси припадають на роботу кремлівського “Первого канала”. Більшість дезінформації продукувало його ток-шоу “Время покажет”, де “регулярно гамселили Україну”. В останньому прикладі дезінформації, яку описав сайт, ішлося про те, що Захід просуває Петра Порошенка знову до влади та використовує військове зіткнення з Росією для відтермінування виборів.

На другому місці в рейтингу - державний телеканал “Россия 1” з 295 випадками маніпуляцій. Продукують їх переважно ток-шоу “60 минут” та “Вечер с Владимиром Соловьевым”.

Третє місце за каналом "НТВ" з цифрою в 129 кейсів дезінформації. Найбільш знаковим у цьому контексті є ток-шоу “Место встречи”. Тут, наприклад, поширювали інформацію про те, що “політична еліта ЄС дотримується наказів США при запровадженні санкцій проти Росії”.

Раніше у звіті Українського кризового центру повідомлялось, що ці три канали є найбільш популярними в Росії. Щотижня їх дивиться 76 % дорослого населення РФ.

Як повідомляв ІМІ, 23 січня російське видання “Проект” опублікувало журналістське розслідування, в якому висвітлило вплив на медіа цієї країни першого заступника адміністрації президента РФ Олексія Громова.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!