IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

4

41

1

10

Представник Путіна збирає керівництво російських телеканалів на щотижневі летючки – розслідування

Фото – proekt.media

Російське видання “Проект” опублікувало журналістське розслідування, в якому висвітлило вплив на медіа цієї країни першого заступника адміністрації президента РФ Олексія Громова. Про це повідомляє “Детектор медіа” з посиланням на розслідування видання “Проект”.

Автори розслідування розповідають про контроль Олексія Громова над російськими ЗМІ. В адміністрації президента РФ Володимира Путіна він працює вже 23 роки. Одинадцять років він обіймає нинішню посаду.

Медіаменеджер на умовах анонімності розповів “Проекту”, що минулої осені після стрілянини в коледжі в Керчі Громов телефонував керівництву російського медіахолдингу ВДТРК. Він вимагав, щоб канали “Россия” і “Россия-24” не показували відео вбивств.

За інформацією видання, Олексій Громов щотижня збирає на летючки керівництво як державних, так і формально приватного телебачення: “Первого канала”, ВГТРК, НТВ, ТВЦ, РЕН ТВ и “Пятого канала”.

“Такими зборами він керує не лише каналами, але й прес-службами відомств. У його кабінет приходять співробітники прес-служб президента, уряду і парламенту… Громов обговорює з присутніми графік президента і може дати пряме доручення — як висвітлювати подію і що саме потрібно показати або сказати в репортажах… Якось один з учасників приклеїв на двері кремлівського кабінету аркуш із написом “Філія міністерства пропаганди”. Присутні оцінили гумор, знімати листок ніхто не став, і захід продовжився”, – пишуть автори.

Як йдеться в матеріалі, на летючках є поняття “контрольні регіони” Росії. Якщо в якомусь із регіонів відбувається щось важливе (вибори губернатора чи будівництво стадіону), то каналам забороняють давати негативну інформацію про всю територію. Свої накази щодо висвітлення подій у регіонах Громов раз на квартал дає і прес-секретарям силових відомств.

Окрім цього, у розслідуванні зазначається, що пропагандистський телеканал RT (Russia Today) є одним із улюблених у Громова.

“Він створював його разом з Лесіним (екс-міністр друку РФ – ред.) у 2005 році. Саме Громов наполіг на призначенні ще юної кореспондентки кремлівського пулу Маргарити Сімоньян спочатку головним редактором каналу, а потім ще й агентства “Росія сьогодні”, – мовиться в матеріалі.

Видання “Проект” створив колишній головний редактор каналу “Дождь” та екс-редактор сайту РБК Роман Баданін. Раніше цей сайт публікував розслідування про те, як Кремлю контролює анонімні Telegram-канали про політику.

Ще Новини