Національна рада з питань телебачення і радіомовлення застосувала приписи до онлайн-медіа Forbes (ТОВ “Уяви!”) та RAU (Асоціація ритейлерів України) за незначні порушення вимог Закону “Про рекламу”. Такі рішення Нацрада ухвалила 25 вересня на своєму засіданні.
Так, Forbes отримав припис за розміщення на своєму сайті статті “Philip Morris запускає в Україні нікотинові подушечки ZYN”.
“Вищезазначена стаття містила розміщення фотографій упаковок нікотинових подушечок, а також інформацію про те, що нікотинові подушечки є альтернативою для повнолітніх споживачів нікотину, та способи їх купівлі”, – зазначив регулятор.

Онлайн-медіа RAU отримало припис за публікацію матеріалу “Ploom як безпечніша альтернатива звичайному курінню”. Стаття містила інформацію про електронний пристрій, який нагріває тютюнові стіки без їхнього спалювання та пропонується користувачам як альтернатива традиційним сигаретам, зазначає Нацрада.
“Розміщення таких матеріалів є порушенням вимог пункту 7 частини першої статті 35 Закону України “Про медіа” та пункту 8 частини першої статті 22 Закону України “Про рекламу”, який забороняє будь-яку рекламу тютюнових виробів, їх замінників та нікотиновмісних продуктів у мережі Інтернет”, – зазначила Нацрада.
Медіа зобов’язані усунути порушення протягом семи робочих днів із дня оприлюднення рішень на офіційному вебсайті Національної ради.
Як повідомляв ІМІ, раніше Нацрада оштрафувала провайдера, який не транслював “Суспільне Чернігів”.