ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада вирішила через суд анулювати ліцензію телеканалу Мураєва

28.03.2019, 15:18
Фото - mediananny.com

28 березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії телеканалу “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”).

Таке рішення Нацрада ухвалила на своєму засіданні, повідомляється на сайті регулятора.

Рішення ухвалено за результатами позапланової виїзної перевірки каналу, яка встановила неусунення мовником порушень програмної концепції, за які він отримав санкцію “оголошення попередження” 6 грудня 2018 року.   

Повторна перевірка, яка відбулася 1 березня 2019 року, встановила, що в ефірі мовника не транслювалися культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні та дитячі програми, а також фільмопоказ.

Як зазначає Нацрада, формат мовлення не відповідає ліцензійним умовам: за ліцензією – культурологічно-розважальний із фільмопоказом, а фактично – інформаційно-аналітичний.

“Це засвідчило, що ліцензіат ТОВ “Наша Прага” не увідповіднив свою діяльність вимогам чинного законодавства і не виконав розпорядження про усунення порушень після оголошення попередження в установлені регулятором терміни. Це є підставою для звернення Національної ради до суду з позовом про анулювання ліцензії. За це рішення члени Національної ради проголосували одноголосно”, – повідомляє Нацрада.

Представники ТОВ “Наша Прага” не з’явилися на засідання.

Як повідомляв ІМІ, 6 грудня 2018 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження ТОВ “Наша Прага” (м. Київ, супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) через недотримання умов ліцензії та відмовила в  її переоформленні.

Тоді Нацрада під час проведення перевірки телеканалу зафіксувала недотримання ним умов ліцензії в частині програмної концепції. Зокрема, взагалі не транслюються культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні, дитячі передачі та фільмопоказ. Крім того, не відповідає ліцензійним умовам формат: замість культурологічно-розважального із фільмопоказом фактично є інформаційно-аналітичний.

10 січня 2019 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову виїзну перевірку супутниковому телеканалу “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”, Київ) через невиконання рішення регулятора від 6 грудня 2018 року.

14 листопада 2018 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила ТОВ “Наша Прага” (супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) позапланову перевірку через недотримання деяких норм законодавства і вимог власної програмної концепції. Зокрема, телерадіоорганізація використовує логотип, не передбачений умовами ліцензії – “Максі-ТВ незабаром НАШ”, тоді як на екрані має бути “Максі-ТВ”.

7 листопада 2018 року в ефір вийшов новий інформаційний телеканал “Наш”, власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії “Наші”, Володимир Мураєв.

Канал “Наш” розпочав мовлення в мережі мовлення (на супутнику і в кабельних мережах) нішевого жіночого телеканалу “Максі-ТВ” (Maxxi TV).

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!