IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

29

89

2

31

Нацрада оголосила попередження новому каналу Мураєва і відмовила в переоформленні ліцензії

Фото – mediananny.com

6 грудня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження ТОВ “Наша Прага” (м. Київ, супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) через недотримання умов ліцензії та відмовила в переоформленні ліцензії. Про це повідомляється на сайті Нацради.

Нацрада провела позапланову перевірку “Максі-ТВ”, під час якої зафіксувала недотримання ним умов ліцензії в частині програмної концепції. Зокрема, зазначає регулятор, взагалі не транслюються культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні, дитячі передачі та фільмопоказ. Крім того, не відповідає ліцензійним умовам формат: замість культурологічно-розважального із фільмопоказом фактично є інформаційно-аналітичний.

Національна рада визнала порушення компанією вимог частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28, пункту “а” частини першої статті 59 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” та оголосила попередження. Мовника зобов’язано упродовж двох тижнів привести свою діяльність у відповідність до умов ліцензії та ліцензійних вимог і норм чинного законодавства.

Також Національна рада на цьому засіданні відмовила компанії в задоволенні заяви про зміну програмної концепції і логотипа, оскільки в документах не було форми 3 про перелік пов’язаних осіб.

Як повідомляв ІМІ, 14 листопада Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила ТОВ “Наша Прага” (супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) позапланову перевірку через недотримання деяких норм законодавства і вимог власної програмної концепції.

Так, узагалі не транслюються культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні, дитячі передачі та фільми, які за ліцензією мали б тривати від 1 год. 20 хв. до 3 год. 40 хв. / добу. Не відповідає ліцензійним умовам і формат: замість культурологічно-розважального із фільмопоказом фактично є інформаційно-аналітичний.

Також телерадіоорганізація використовує логотип, не передбачений умовами ліцензії – “Максі-ТВ незабаром НАШ”, тоді як на екрані має бути “Максі-ТВ”.

7 листопада в ефір вийшов новий інформаційний телеканал “Наш”, власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії “Наші”, Володимир Мураєв.

Канал “Наш” розпочав мовлення в мережі мовлення (на супутнику і в кабельних мережах) нішевого жіночого телеканалу “Максі-ТВ” (Maxxi TV).

Телеканал “Максі-ТВ” – нішевий жіночий телеканал, що мовив з 2007 року. Входив до рекламно-медійної групи Maxximum. Юридична особа телеканалу “Максі-ТВ” – ТОВ “Наша Прага”. За даними єдиного державного реєстру, її власником замість Вікторії Семененко (керівна партнерка групи Maxximum) і Олександра Чернецького стала кіпрська компанія Demosena Investments Ltd, а кінцевим бенефіціарним власником – Володимир Мураєв, батько Євгена Мураєва.

З 2 листопада керівником каналу є Тигран Мартиросян, колишній виконавчий продюсер каналу NewsOne.

Ще Новини