ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада виявила порушення під час перевірки NewsOne

30.07.2019, 12:37
Фото - з prm.ua

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення виявила порушення в ході позапланової перевірки телеканалу NewsOne (ТОВ “Новости 24 години”) у зв'язку з його наміром провести телеміст з російським телеканалом “Росія 1”.

Про це 30 липня сказав член Нацради Сергій Костинський Інтерфаксу-Україна.

За його словами, результати перевірки будуть розглянуті на найближчих засіданнях Нацради.

“Перевірка відбулася, нашу групу пустили на телеканал NewsOne, але акти не підписали. І зараз ми готуємо проект рішення про розгляд результатів цієї перевірки. Я думаю, це відбудеться в найближчі тижні. Ми точно не будемо це питання затримувати - ми зацікавлені в тому, щоб оперативно розглянути. І якщо факти порушень - розпалювання ворожнечі - підтверджуються, то я прогнозую, будуть застосовані санкції”, - сказав він.

На уточнююче запитання, чи виявила перевірка на NewsOne факти розпалювання ворожнечі, Костинський відповів ствердно: “Фактично так, і ці результати перевірки ми будемо розглядати на найближчих засіданнях”.

Він зазначив, що в ході перевірки NewsOne Нацрада досліджувала висловлювання в тих передачах, які анонсували телеміст з “Росія 1” і низку інших фактів. 

“Телеміст - це був контекст ... Ми досліджували не телеміст, а передачі, які анонсували телеміст, а також інші передачі, які ми моніторили до цього: наприклад, там, де українців називали фашистами”, - сказав Костинський.

Як повідомляв ІМІ, 24 липня представники телеканалу NewsOne дозволили членам робочої групи Національної ради з питань телебачення і радіомовлення провести перевірку у своїй редакції.

9 липня Нацрада вирішила провести позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”) з огляду на заяви каналу про плани провести телеміст із забороненим до трансляції на території України російським телеканалом “Росія”.

7 липня російський ведучий Дмитро Кисельов анонсував у програмі “Вести недели” проведення 12 липня спільного телемосту “Надо поговорить” з українським телеканалом NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку.

Телеканал NewsOne заявив, що він запускає спільний проєкт із російським телеканалом “Росія 24” “Надо поговорить” тому, що вважає за необхідне провести розмову “з народами двох країн, а не з політиками”.

8 липня Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення українським телеканалом NewsOne та російським державним каналом “Росія 24” телемосту “Надо поговорить”, назвавши його піар-ходом перед виборами.

8 липня Телеканал NewsOne повідомив, що скасував телемарафон “Надо поговорить” з каналом “Росія 24” через погрози журналістам.

Генеральна прокуратура України у зв’язку з намірами телеканалу NewsOne провести спільний телеміст “Надо поговорить” російським каналом “Росія 24” зареєструвала 8 липня провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України.

8 липня Генеральний прокурор України Юрій Луценко заявив, що один з бенефіціарів телеканалу NewsOne є співвласником російського “Промсвязьбанка”, через який Кремль фінансує війну проти України.

8 липня в Києві під будівлею телеканалу NewsOne на вулиці Польовій активісти провели акцію протесту, щоб висловити свою позицію щодо неприпустимості телемосту з російським телеканалом “Росія 24”,

Редакційна рада NewsOne розцінила як тиск проведену 8 липня акцію протесту праворадикальних організацій біля будівлі телеканалу проти так званого телемосту.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!