ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада призначила ще одну перевірку телеканалу Мураєва

14.02.2019, 15:02
Фото - detector.media

14 лютого Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила ще одну позапланову перевірку телеканалу “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”), який переформатувався на телеканал “Наш” без дозволу Нацради, повідомляє “Детектор медіа”.

Нацрада спершу розглянула результати призначеної 10 січня і проведеної позапланової перевірки каналу. Вона виявила, що телеканал не виправив порушень, за які отримав попередження 6 грудня 2018 року, та не привів свою діяльність у відповідність до ліцензії, до чого його зобов’язувала Нацрада окремим розпорядженням. Підготовлений Нацрадою проект рішення передбачав звернення до суду з позовом про анулювання ліцензії за невиконання рішення і розпорядження Нацради про усунення порушень.

Директор телеканалу “Наш” Тигран Мартиросян на засіданні 14 лютого сказав, що телеканал у середині грудня подав до Нацради повторну заяву про переоформлення ліцензії та зміну програмної концепції, яку вона протягом двох місяців так і не розглянула, хоча мала зробити це протягом місяця.

Представниця каналу “Наш” Олена Рудік додала, що розпорядження про усунення порушень, датоване 11 грудня 2018 року, давало телеканалу місячний строк на приведення діяльності у відповідність до умов ліцензії та законодавства. “Однак через 10 днів було проведено моніторинг, на підставі якого була проведена перевірка. Ми вважаємо це грубим порушенням і все, що відбувається, вважаємо незаконним”, – сказала вона.

Члени Нацради оголосили 10-хвилинну перерву, щоб розібратися зі строками. Вони з’ясували, що дійсно в розпорядженні про усунення порушень йшлося про місячний строк, хоча в рішенні Нацради про оголошення попередження регулятор зобов’язував канал виправити порушення протягом двох тижнів.

Заступниця голови Нацради Уляна Фещук зауважила, що це може бути процесуальною зачіпкою в суді для скасування рішення Нацради. Тому вона запропонувала альтернативний проект – провести ще одну перевірку каналу. Члени Нацради підтримали її одноголосно.

Голова Нацради Юрій Артеменко доручив апарату Нацради провести внутрішню перевірку того, яким чином трапилася помилка. За його словами, він підписує документи, які готує апарат, і апарат має стежити, щоб не було помилок.

Члени Нацради дорікнули каналу, що він змінив формат культурологічно-розважального з фільмопоказом жіночого каналу на інформаційно-аналітичний, не дочекавшись рішення Нацради, і цим порушив закон. “Згідно із законодавством ви мали спочатку подати заявку до Національної ради, отримати переоформлену ліцензію, і тільки після того змінювати концепцію в ефірі”, – зауважила Уляна Фещук.

Як повідомляв ІМІ, 10 січня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову виїзну перевірку супутниковому телеканалу “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”, Київ) через невиконання рішення регулятора від 6 грудня 2018 року.

6 грудня 2018 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження ТОВ “Наша Прага” (м. Київ, супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) через недотримання умов ліцензії та відмовила в переоформленні ліцензії.

Тоді Нацрада під час проведення перевірки телеканалу зафіксувала недотримання ним умов ліцензії в частині програмної концепції. Зокрема, взагалі не транслюються культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні, дитячі передачі та фільмопоказ. Крім того, не відповідає ліцензійним умовам формат: замість культурологічно-розважального із фільмопоказом фактично є інформаційно-аналітичний.

14 листопада 2018 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила ТОВ “Наша Прага” (супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) позапланову перевірку через недотримання деяких норм законодавства і вимог власної програмної концепції. Зокрема, телерадіоорганізація використовує логотип, не передбачений умовами ліцензії – “Максі-ТВ незабаром НАШ”, тоді як на екрані має бути “Максі-ТВ”.

7 листопада 2018 року в ефір вийшов новий інформаційний телеканал “Наш”, власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії “Наші”, Володимир Мураєв.

Канал “Наш” розпочав мовлення в мережі мовлення (на супутнику і в кабельних мережах) нішевого жіночого телеканалу “Максі-ТВ” (Maxxi TV).

Телеканал “Максі-ТВ” – нішевий жіночий телеканал, що мовив з 2007 року. Входив до рекламно-медійної групи Maxximum. Юридична особа телеканалу “Максі-ТВ” – ТОВ “Наша Прага”. За даними єдиного державного реєстру, її власником замість Вікторії Семененко (керівна партнерка групи Maxximum) і Олександра Чернецького стала кіпрська компанія Demosena Investments Ltd, а кінцевим бенефіціарним власником – Володимир Мураєв, батько Євгена Мураєва.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!