ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада призначила перевірку телеканалу Мураєва через невиконання її рішення

10.01.2019, 13:15
Фото - mediananny.com

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову виїзну перевірку супутниковому телеканалу “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”, Київ) через невиконання рішення регулятора.

Таке рішення Нацрада ухвалила 10 січня на своєму засіданні, розглянувши питання про стан виконання каналом пункту 3 рішення Нацради від 06.12.2018 №2167, повідомляється на сайті регулятора.

Як нагадує Нацрада, каналу 6 грудня 2018 року було оголошено попередження через недотримання ним умов ліцензії в частині програмної концепції. Компанію було зобов’язано протягом двох тижнів привести свою діяльність у відповідність до умов ліцензії та ліцензійних вимог і норм чинного законодавства.

Проте, зазначає Нацрада, моніторинг ефіру “Максі-ТВ” від 21 грудня 2018 року зафіксував, що ліцензіат і далі не дотримується вимог власної програмної концепції. “Зокрема, взагалі не транслюються культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні і дитячі передачі та фільмопоказ. Також не відповідає ліцензійним умовам і формат: замість культурологічно-розважального із фільмопоказом фактично є інформаційно-аналітичний. Це є ознаками порушень вимог частини сьомої статті 27, частини восьмої статті 28, пунктів а) і б) частини першої статті 59 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” та свідчить про неусунення ліцензіатом порушень законодавства і невиконання рішення Національної ради”, - зазначає Нацрада.

За результатами позапланової виїзної перевірки регулятор ухвалить відповідне рішення.

Як повідомляв ІМІ, 6 грудня 2018 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження ТОВ “Наша Прага” (м. Київ, супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) через недотримання умов ліцензії та відмовила в переоформленні ліцензії.

Тоді Нацрада під час проведення перевірки телеканалу зафіксувала недотримання ним умов ліцензії в частині програмної концепції. Зокрема, взагалі не транслюються культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні, дитячі передачі та фільмопоказ. Крім того, не відповідає ліцензійним умовам формат: замість культурологічно-розважального із фільмопоказом фактично є інформаційно-аналітичний.

14 листопада 2018 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила ТОВ “Наша Прага” (супутникове мовлення, логотип “Максі-ТВ”) позапланову перевірку через недотримання деяких норм законодавства і вимог власної програмної концепції. Зокрема, телерадіоорганізація використовує логотип, не передбачений умовами ліцензії – “Максі-ТВ незабаром НАШ”, тоді як на екрані має бути “Максі-ТВ”.

7 листопада 2018 року в ефір вийшов новий інформаційний телеканал “Наш”, власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії “Наші”, Володимир Мураєв.

Канал “Наш” розпочав мовлення в мережі мовлення (на супутнику і в кабельних мережах) нішевого жіночого телеканалу “Максі-ТВ” (Maxxi TV).

Телеканал “Максі-ТВ” – нішевий жіночий телеканал, що мовив з 2007 року. Входив до рекламно-медійної групи Maxximum. Юридична особа телеканалу “Максі-ТВ” – ТОВ “Наша Прага”. За даними єдиного державного реєстру, її власником замість Вікторії Семененко (керівна партнерка групи Maxximum) і Олександра Чернецького стала кіпрська компанія Demosena Investments Ltd, а кінцевим бенефіціарним власником – Володимир Мураєв, батько Євгена Мураєва.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!