ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада перенесла розгляд результатів перевірки NewsOne

15.08.2019, 12:17
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення перенесла на 5 вересня розгляд питання про результати позапланової виїзної перевірки телеканалу NewsOne, пов’язаної з наміром мовника провести телеміст із російським каналом “Россия-24” та поширенням в ефірі мови ворожнечі у зв’язку з цим. Відповідне рішення регулятор ухвалив на засіданні 15 серпня, повідомляє Укрінформ. “Оскільки закон вимагає від нас повного дотримання процедури, то пропоную перенести розгляд результатів перевірки на 5 вересня для того, щоб ми змогли використати всі наявні можливості, щоби знову запросити цей телеканал”, – зазначив член Нацради Сергій Костинський. Представники телеканалу NewsOne не прийшли на засідання регулятора. Костинський уточнив, що на сьогодні їм не вручено відправлення від Нацради із запрошенням взяти участь у засіданні та згідно із законом захистити свої позиції під час розгляду результатів перевірки. “Головному спеціалісту секретаріату та представникам Національної ради не вдалося повідомити ліцензіата. Хоча ми робили оголошення, у тому числі й під час минулого засідання”, – уточнив він. Костинський також додав, що аналогічне повідомлення було надіслано й електронною поштою, але не отримано ліцензіатом. Водночас кур’єрською поштою лист не було доставлено: його повернули через неможливість вручити. Окрім того, Нацрада розмістила відповідну інформацію про розгляд результатів перевірки на офіційному сайті та сторінці регулятора в мережі Facebook, а також телефоном про це було повідомлено юриста телеканалу. Зі свого боку член Нацради Юрій Зіневич запропонував опублікувати оголошення ще й у газеті “Урядовий кур’єр” або “Голос України”. “Таким чином, ми будемо вважати, що всі особи повідомлені про засідання”, – сказав він. Загалом Нацрада послуговувалася даними моніторингів телеканалу за останній час, які підтвердили неодноразове поширення в його ефірі закликів до розв’язування агресивної війни або її пропаганди і розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті у висловлюваннях. Зокрема, регулятор узяв до уваги моніторинг мовлення NewsOne за період з 1 червня до 8 липня 2019 року включно. Так, в ефірі за 8 липня ведучі та учасники телепрограм мовника обговорювали ідею проведення спільного телемосту з російським телеканалом “Россия-24” під назвою “Надо поговорить”, а також його подальше скасування. Як повідомляв ІМІ, 24 липня представники телеканалу NewsOne дозволили членам робочої групи Національної ради з питань телебачення і радіомовлення провести перевірку у своїй редакції.
30 липня член Нацради Сергій Костинський повідомив, що регулятор виявив порушення під час позапланової перевірки телеканалу NewsOne (ТОВ “Новости 24 години”) у зв’язку з його наміром провести телеміст із російським телеканалом “Росія 1”. 9 липня Нацрада вирішила провести позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”) з огляду на заяви каналу про плани провести телеміст із забороненим до трансляції на території України російським телеканалом “Росія”. 7 липня російський ведучий Дмитро Кисельов анонсував у програмі “Вести недели” проведення 12 липня спільного телемосту “Надо поговорить” з українським телеканалом NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку. Телеканал NewsOne заявив, що він запускає спільний проєкт із російським телеканалом “Росія 24” “Надо поговорить” тому, що вважає за необхідне провести розмову “з народами двох країн, а не з політиками”. 8 липня Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення українським телеканалом NewsOne та російським державним каналом “Росія 24” телемосту “Надо поговорить”, назвавши його піар-ходом перед виборами. 8 липня Телеканал NewsOne повідомив, що скасував телемарафон “Надо поговорить” з каналом “Росія 24” через погрози журналістам. Генеральна прокуратура України у зв’язку з намірами телеканалу NewsOne провести спільний телеміст “Надо поговорить” російським каналом “Росія 24” зареєструвала 8 липня провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України. 8 липня Генеральний прокурор України Юрій Луценко заявив, що один з бенефіціарів телеканалу NewsOne є співвласником російського “Промсвязьбанка”, через який Кремль фінансує війну проти України. 8 липня в Києві під будівлею телеканалу NewsOne на вулиці Польовій активісти провели акцію протесту, щоб висловити свою позицію щодо неприпустимості телемосту з російським телеканалом “Росія 24”, Редакційна рада NewsOne розцінила як тиск проведену 8 липня акцію протесту праворадикальних організацій біля будівлі телеканалу проти так званого телемосту.
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!