ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Найпопулярнішим джерелом інформації для українців є соцмережі, але довіряють більше ТБ – опитування

02.06.2022, 10:50
Фото – Укрінформ
Фото – Укрінформ

Найпопулярнішим джерелом інформації для українців за останні два місяці повномасштабної війни є соціальні мережі, здебільшого Telegram, YouTube та Facebook, проте найбільше довіри викликає телебачення.

Про це свідчать дані соціологічного опитування Київського міжнародного інституту соціології на замовлення Громадянської мережі ОПОРА, повідомляє Укрінформ.

“Найпопулярнішим джерелом інформації за останні два місяці виявилися соціальні мережі – ними для отримання новин користуються 76,6% українців. На другому місці опинилося телебачення з 66,7% голосів, на третьому – інтернет (не включаючи соціальні мережі) – 61,2% користувачів. Радіо наразі слухають близько 28,4% громадян України, а друковані ЗМІ читають лише 15,7% опитаних”, – повідомляє ОПОРА.

Водночас серед тих, хто шукає новини в соцмережах, найбільше респондентів за останні два місяці використовували Telegram (65,7%), YouTube (61,2%) та Facebook (57,8%). 48% опитаних використовували Viber, 29,1% – Instagram, 19,5% – ТікТок, 8,9% – Тwitter. Близько 2% респондентів використовували для отримання новин інші соціальні мережі (WhatsApp, Signal тощо).

Водночас на запитання, яким ЗМІ найбільше довіряють, 60,5% українців назвали телебачення, майже 54% – соціальні мережі та майже 49% – інтернет без урахування соціальних мереж. Трохи менше довіри українці висловлюють радіо (34%) та друкованим ЗМІ (23%). Не довіряють жодному з джерел інформації близько 5% опитаних.

Дослідження проводилося з 3 до 26 травня 2022 року. Методом телефонних інтерв’ю з використанням комп’ютера на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів опитано 2009 респондентів, що мешкають у всіх регіонах України (крім АР Крим).

Статистична похибка вибірки не перевищує 2,4% для показників, близьких до 50%.

Liked the article?
Help us be even more cool!