Державне підприємство “Мультимедійна платформа іномовлення України” уклало 16 грудня чотири угоди з телеканалами на створення контенту для телемарафону “Єдині новини #UAразом” до кінця цього року. Загальна вартість цих угод – 109 мільйонів гривень. Про це повідомляють “Наші гроші” з посиланням на систему “Прозорро”.

Як зазначає медіа, ще в березні держава уклала з цими ж телеканалами чотири угоди на створення контенту для марафону у 2025 році на суму 738 мільйонів гривень. Тепер їм дозамовили послуги на листопад-грудень на 109 млн грн.

Вартість нових договорів становить від 24 до 29 мільйонів гривень. У контрактах передбачено різний обсяг оплачуваного контенту, тому ціни за годину відрізняються. Водночас, зазначають “Наші гроші”, ціни не зросли й залишилися такими самими, як і в договорах, укладених навесні. 

Сумарно вартість створення контенту на поточний рік зросла до 847 млн грн, пише медіа.

З урахуванням видатків на ще один телемарафон “Freeдом” виробникам контенту для обох марафонів заплатили вже 2,70 млрд грн, про що свідчать дані систем “Прозорро” та “007”.

У пресслужбі ДП “МПІУ” повідомили “Детектору медіа”, що 109 млн грн, про які пишуть “Наші гроші”, виділено на виробництво “Єдиних новин”, а саме підприємство є лише адміністратором цих коштів.

Нагадаємо, за даними “Детектор медіа”, впродовж 1–7 грудня 2025 року представники владної фракції партії “Слуга народу” становили більш як 82% всіх “депутатських” студій єдиного телемарафону.