ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Миколаївська ОДА витратить гроші платників податків для з’ясування, що пишуть про голову області

17.02.2020, 17:38
Фото – skadnews.in.ua
Фото – skadnews.in.ua

Миколаївська обласна державна адміністрація витратить 192 тисячі гривень на моніторинг медіа на предмет висвітлення діяльності ОДА та її голови Олександра Стадніка.

Відповідний договір, укладений між управлінням інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Миколаївської ОДА та компанією “Семантрум” 31 січня 2020 року, розміщено на порталі публічних закупівель “ProZorro”.  

Закупівлю проведено за процедурою звіту про укладений договір. Вказується, що співпраця сторін відбувається на основі програми економічного та соціального розвитку Миколаївської області.

Вартість послуг становить 16 тисяч гривень на місяць (без ПДВ). Термін дії договору – до кінця 2020 року.

У межах угоди підрядник має провести оцінювання активності висвітлення діяльності Миколаївської ОДА. До моніторингу ввійдуть як публікації місцевих та національних ЗМІ, так і повідомлення, розміщені в соцмережах. У додатку до договору наведено перелік із 46 місцевих онлайн-ЗМІ. 

Відповідно до технічних вимог, моніторинг має містити в собі аналіз згадувань у ЗМІ за такими ключовими словами: “Миколаївська обласна державна адміністрація”, “Олександр Стаднік, голова Миколаївської ОДА”, “перший заступник голови Миколаївської ОДА Олександр Трайтлі”, “заступник голови Миколаївської ОДА Тетяна Стахевич”, “заступник голови Миколаївської ОДА Валентин Гайдаржи”. Ключові слова можуть змінюватися на вимогу замовника. Загальна кількість тем моніторингу становить не менш ніж 25. Моніторинг контенту російською та українською мовами.

Відповідно до договору, компанія “Семантрум” має в режимі реального часу проводити оперативний моніторинг згадувань за ключовими словами. 

Крім того, виконавець має надавати Миколаївській ОДА результати щоденного моніторингу, а також – щотижнево та щомісячно відповідний аналітичний звіт. До моніторингу входить аналіз телеканалів, онлайн-ЗМІ та соціальних мереж Facebook и YouTube. Аналіз проводиться за такими показниками: кількість публікацій за відповідний період зі згадуваннями керівника Миколаївської ОДА або його заступників, кількість і тональність основних публічних спікерів, аналіз у розрізі “тональності” та “суб’єктності”.

Також до звіту додається медіарейтинг голів облдержадміністрацій за кількістю згадувань у ЗМІ з можливістю фільтрації за типами, регіонами, категоріями інтернет-ЗМІ та окремими джерелами.

Liked the article?
Help us be even more cool!