ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Моніторинг ІМІ: онлайн-медіа висвітлювали бойові дії на Курщині активніше за інші

06.09.2024, 13:39

Захід українських військових до Курської області РФ цілком змінив інформаційний порядок денний в українських онлайн-медіа, залишивши в тіні складний донецький напрямок.

Такими є результати моніторингу 10 національних онлайн-медіа, проведеного Інститутом масової інформації наприкінці серпня.

Як показав моніторинг, 61% матеріалів про війну в медіа припав на висвітлення бойових дій у Курській області, тоді як подій донецького напрямку стосувалося 24% новин.

Висвітлення онлайн-медіа напрямків бойових дій. Інфографіка ІМІ

По 4,5% інформації припало на харківський та південний напрямки. Основним джерелом інформації про ці напрямки стали пресофіцери бригад, що тримають на них оборону.

Ще по 3% інформації припало на Крим та ситуацію на білоруському кордоні, куди почав стягувати свої війська диктатор Лукашенко.

Щодо іншої інформації про війну тут переважали новини про обстріли України (51%), що значно активізувалися наприкінці серпня. 16% інформації стосувалось обстрілів уже Росії – переважно влучання безпілотників по нафтобазі в Ростовській області РФ, її українські медіа повідомляли з посиланням на російські соцмережі.

В 11% новин, що стосувалися війни, йшлося про допомогу держав-партнерів України з постачанням зброї та фінансову допомогу нашій країні.

“З огляду на дослідження стає очевидним, що медіа тяжіють до позитивних новин щодо ситуації на фронті й за наявності сприятливих інформаційних приводів перемикають свою увагу саме на такі новини, можливо навіть уникаючи повідомлень негативного характеру”, – вважає аналітикиня ІМІ Олена Голуб.

У межах дослідження аналізувалися 10 загальнонаціональних медіа: ТСН.ua, NV, “Українська правда”, Цензор.Нет, УНІАН, РБК-Україна, “Обозрєватєль”, 24 канал, “Бабель”, Суспільне.

Liked the article?
Help us be even more cool!