ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Мінцифри оприлюднило рекомендації щодо використання ШІ у сфері реклами та маркетингу

Фото – Мінцифри

Міністерство цифрової інформації оприлюднило рекомендації з відповідального використання штучного інтелекту у сфері реклами та маркетингу. Про це повідомляється на фейсбук-сторінці міністерства.

Такі рекомендації були розроблені, оскільки бізнес дедалі більше використовує ШІ для просування продуктів і залучення клієнтів, проте не всі ШІ-інструменти є безпечними.

“Наприклад, деякі системи можуть збирати персональні дані вашої аудиторії та генерувати упереджені тексти й картинки. Щоб креативники без ризиків могли працювати з технологією, розробили рекомендації щодо відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу разом з профільними експертами”, – йдеться в повідомленні. 

У документі зібрали поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ й водночас не порушувати авторське право та права споживачів. 

Мінцифри наводить декілька порад: 

  • контролюйте доступ систем ШІ до персональних даних своєї цільової аудиторії, на яку робите рекламу;
  • маркуйте контент, згенерований ШІ;
  • перевіряйте згенерований контент через зворотний пошук, щоб не порушити авторське право під час використання ШІ-текстів і картинок;
  • не делегуйте створення реклами ШІ-системам на 100%.

Повністю з рекомендаціями можна ознайомитися тут.

Рекомендації розроблені Мінцифрою, IТ Ukraine Association, профільним комітетом із ШІ при Мінцифрі та іншими партнерами завдяки підтримці, наданій Агентством США з міжнародного розвитку в межах Проєкту USAID Cybersecurity Activity та Проєкту “Підтримка цифрової трансформації” за підтримки USAID і UK Dev.

Раніше ІМІ опублікував список сервісів ШІ, які стануть у пригоді журналістам.

Liked the article?
Help us be even more cool!