Мінцифри оприлюднило рекомендації щодо використання ШІ у сфері реклами та маркетингу
Міністерство цифрової інформації оприлюднило рекомендації з відповідального використання штучного інтелекту у сфері реклами та маркетингу. Про це повідомляється на фейсбук-сторінці міністерства.
Такі рекомендації були розроблені, оскільки бізнес дедалі більше використовує ШІ для просування продуктів і залучення клієнтів, проте не всі ШІ-інструменти є безпечними.
“Наприклад, деякі системи можуть збирати персональні дані вашої аудиторії та генерувати упереджені тексти й картинки. Щоб креативники без ризиків могли працювати з технологією, розробили рекомендації щодо відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу разом з профільними експертами”, – йдеться в повідомленні.
У документі зібрали поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ й водночас не порушувати авторське право та права споживачів.
Мінцифри наводить декілька порад:
- контролюйте доступ систем ШІ до персональних даних своєї цільової аудиторії, на яку робите рекламу;
- маркуйте контент, згенерований ШІ;
- перевіряйте згенерований контент через зворотний пошук, щоб не порушити авторське право під час використання ШІ-текстів і картинок;
- не делегуйте створення реклами ШІ-системам на 100%.
Повністю з рекомендаціями можна ознайомитися тут.
Рекомендації розроблені Мінцифрою, IТ Ukraine Association, профільним комітетом із ШІ при Мінцифрі та іншими партнерами завдяки підтримці, наданій Агентством США з міжнародного розвитку в межах Проєкту USAID Cybersecurity Activity та Проєкту “Підтримка цифрової трансформації” за підтримки USAID і UK Dev.
Раніше ІМІ опублікував список сервісів ШІ, які стануть у пригоді журналістам.
Help us be even more cool!