ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Meta продала Giphy компанії Shutterstock за наказом британського регулятора

23.05.2023, 16:33
Фото – GETTY IMAGES
Фото – GETTY IMAGES

Корпорація Shutterstock заявила, що купує платформу для анімованих зображень Giphy в компанії Meta Platforms за $53 мільйони готівкою. Кількома місяцями раніше власник Facebook погодився перепродати платформу у зв’язку із законом про конкуренцію, пише Reuters.

Минулого року регуляторний орган Британії з питань конкуренції наказав Meta продати Giphy з огляду на побоювання, що компанія обмежить доступ до контенту платформи для конкурентів на кшталт Snapchat і Twitter.

У 2020 році Meta придбала нью-йоркську компанію Giphy за $400 мільйонів. За рік по тому угоду оскаржив британський орган з питань конкуренції й ринків – його успішна кампанія призвела до того, що регулятор уперше змусив американського гіганта продати вже куплену компанію.

Акції Shutterstock, де очікують, що угоду буде укладено наступного місяця, зросли на 4% на позабіржових торгах.

Компанія заявила, що цього року Giphy принесе "мінімальний" прибуток і що вони докладуть зусиль, щоб із 2024 року цей прибуток почав зростати.

"Це захопливий новий крок у мандрівці Shutterstock як наскрізь творчої платформи", – зазначив гендиректор Shutterstock Пол Геннессі.

Giphy має найбільшу у світі бібліотеку анімованих зображень, які зазвичай називають гіфками, й вебналіпок, які використовують платформи на кшталт Facebook, Instagram, TikTok і Microsoft Teams.

Платформа також містить офіційний контент від медіакомпаній на кшталт Disney і Netflix і набирає по 15 мільярдів реакцій щодня.

Угода про Giphy дасть Shutterstock доступ до близько 1,7 мільярда постійних користувачів, зазначають у компанії.

Як повідомляв ІМІ, у листопаді 2022 року Орган з питань конкуренції й ринку Великої Британії (CMA) дійшов висновку, що перехід Giphy у власність Meta дасть корпорації можливість обмежувати доступ інших соціальних мереж до gif-зображень, знижуючи привабливість цих платформ для користувачів і в такий спосіб позбавляючись конкуренції. Тоді ж CMA наказав Meta продати Giphy.

Liked the article?
Help us be even more cool!