ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Meta почала тестувати рекламні інструменти на основі штучного інтелекту

12.05.2023, 15:36
Фото – forbes.com
Фото – forbes.com

У компанії Meta Platforms Inc заявили про початок тестування рекламних інструментів на основі штучного інтелекту (ШІ), які можуть створювати такий контент, як фонові зображення і варіації написаного тексту.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на Reuters.

Керівники Meta заявили, що обрана група рекламодавців буде запрошена поекспериментувати з інструментами на “тестовому майданчику”, який компанія називає “Пісочницею ШІ”.

Вони відмовились уточнювати, яка саме кількість рекламодавців матиме доступ до цього майданчика, зазначивши, що група буде невеликою.

За їхніми словами, Meta планує надати доступ більшій кількості рекламодавців у липні та інтегрувати деякі функції в рекламні продукти загального призначення пізніше цього року.

Це оголошення знаменує собою перший крок власника Facebook та Instagram до розгортання продуктів, які використовують технологію генеративного штучного інтелекту, що обробляє величезні масиви набутих даних для створення нового контенту, такого як проза, мистецтво та програмний код.

Нагадаємо, раніше Meta викрила постачальників шкідливого програмного забезпечення, які використовують інтерес громадськості до ChatGPT, щоб спонукати користувачів до завантаження шкідливих програм і розширень для браузерів.

Liked the article?
Help us be even more cool!