ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Медіахолдинг Ахметова запускає новинний канал "Україна 24"

08.11.2019, 10:52
Фото - detector.media
Фото - detector.media

Телеканал “Ескулап TV” (ТОВ “Аспера 2011”), який входить у “Медіа Група Україна” переоформив ліцензію через зміну логотипу та концепції мовлення.

Таке рішення 7 листопада на своєю засіданні прийняла Національна рада з питань телебачення та радіомовлення, повідомляє “Детектор медіа”.

На засіданні регулятора зміни не деталізували. Однак, як уточнив виданню член Нацради Олександр Ільяшенко, тепер канал називатиметься “Україна 24”. За концепцією – це інформаційний канал. Близько 15 годин мовлення на добу інформаційні програми.

У пресслужбі “Медіа Групи Україна” повідомили, що сам концепт оновленого каналу та його програмна політика ще розробляються.

Нагадаємо, “Медіа Група Україна” Ріната Ахметова купила цифровий телеканал “Ескулап TV” (ТОВ “Аспера 2011”) на початку 2015 року. У минулому ТОВ “Аспера 2011” була зареєстрована за однією адресою (вул. Червонопрапорна, 28-а в Києві) з іншими каналами, створеними під конкурс 2011 року: ТОВ “Корона санрайс” і ТОВ “Голдберрі”. Усіх їх пов'язували з оточенням Олександра Януковича. ТОВ “Корона санрайс” (телеканал “Вінтаж”) згодом придбав власник “Першої української радіо групи” Андрій Карпій, а ТОВ “Голдберрі” придбали власники телеканалу “Еспресо” і переоформили ліцензію на “Еспресо”.

“Ескулап TV” отримав три попередження Нацради за недотримання програмної концепції (перше – у вересні 2014 року, друге – у лютому 2015 року, третє – в серпні 2015 року). Зокрема, Нацрада виявила в ефірі каналу лише 6 хвилин власного виробництва. Представники каналу також мали дискусію з Нацрадою щодо визначення жанрового наповнення. З 2015 року Нацрада не мала претензій до каналу.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!