Медіа можуть звертатися до ІМІ щодо покращення контенту – аналітик Дмитро Баркар

Українські медіа можуть звертатися до Інституту масової інформації по консультації щодо підвищення якості контенту. Про це повідомив керівник відділу аналітики ІМІ Дмитро Баркар в ефірі міжрегіонального інформаційного марафону “Суспільне. Спротив”.
“Це стосується не всіх медіа, але це нормальна побутова практика. Іноді керівники редакцій чи спеціально уповноважені особи від редакцій контактують з ІМІ й питають про те, що можна було б покращити, що можна б було змінити. Іноді комунікація відбувається з ініціативи Інституту масової інформації, коли в нас є сумніви щодо якихось матеріалів: можливо, ми не так щось зрозуміли й треба уточнити, – розповідає Дмитро Баркар. – Без цієї комунікації весь процес не те щоб був би позбавлений сенсу, а мав би його менше і, відповідно, було б менше шансів на позитивні зрушення”.
Також Дмитро Баркар зазначив, що найпоширеніша тенденція полягає в тому, що “якісні медіа намагаються покращити свій контент, а ті, що здавна пасуть задніх, погіршують і погіршують”. “Це найбільш поширена тенденція, але вона не є абсолютною”, – зауважує медіаексперт.
Аналітик додав, що стандарти журналістики, які найчастіше порушували онлайн-медіа, – достовірність та відокремлення фактів від коментарів. Водночас кількість замовних матеріалів чи матеріалів з такими ознаками відновилася до рівня перед повномасштабним вторгненням Росії на територію України – що також підтверджує останнє дослідження ІМІ щодо джинси на сторінках провідних українських онлайн-медіа.
Нагадаємо, нещодавно ІМІ опублікував новий Білий список найякісніших і найвідповідальніших українських онлайн-медіа, який підготували експерти організації на основі моніторингових досліджень. Туди ввійшли такі редакції: Суспільне, Громадське, Ліга, Українська правда, Укрінформ, ZN.ua, Бабель, НВ та Еспресо.
Help us be even more cool!